خرید یکدستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری برای بیمارستان امام محلات

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۸ کد : ۱۶۷۳۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۵۷
مدیر مالی بیمارستان امام خمینی(ره) محلات خبر داد: با توجه به نیاز بسیار زیاد و مشکل کمبود اکسیژن برای بیماران کرونایی،یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری با پیگیری های نماینده مجلس، رییس دانشگاه علوم پزشکی و مدیر شبکه بهداشت و درمان و تیم مدیریتی برای بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان محلات خریداری شد.
خرید یکدستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری برای بیمارستان امام محلات

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان محلات، مهندس فراست بیان کرد: با توجه به نیاز بیمارستان امام خمینی(ره) محلات برای رفع مشکل کمبود اکسیژن بیماران کرونایی،یکدستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری برای این بیمارستان خریداری کرد.
وی ارزش مالی این دستگاه را یک میلیارد و دویست میلیون تومان عنوان کرد و افزود: مبلغ خرید این دستگاه توسط وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اراک تامین و در تاریخ 2 اردیبهشت 1400 وارد بیمارستان محلات شدو هزینه های جانبی از جمله  هزینه راه اندازی توسط مجمع خیرین سلامت تامین می شود.
فراست در پایان ضمن تاکید رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان عزیز ، اظهار امیدواری کرد که در سایه همدلی هرچه زودتر شاهد ریشه کنی این ویروس باشیم .
لازم بذکر است حمایتهای فرماندار و مجمع خیرین سلامت  نیز در تسریع خرید این دستگاه نیز بوده است.

از نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، فرماندار شهرستان،مجمع خیرین و همه عزیزان که در خرید این دستگاه ما را یاری کردند کمال تقدیر و تشکر را داریم

کلید واژه ها: اکسیژن ساز رفع مشکل اکسیژن کرونا ویروس خرید دستگاه بیمارستان امام خمینی (ره) شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات


( ۱ )

نظر شما :