مادر کرونایی به سلامت زایمان کرد/ارایه خدمات مامایی به ۱۵۰ مادر کرونایی در بلوک زایمان محلات

۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۱:۵۲ کد : ۱۷۸۰۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۴۹
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات، مادر ۱۵ ساله اتباع افغان در روزهای آخر ابتلا به کرونا در بلوک زایمان بیمارستان امام خمینی محلات با موفقیت زایمان کرد.
مادر کرونایی به سلامت زایمان کرد/ارایه  خدمات مامایی به  ۱۵۰ مادر کرونایی  در بلوک زایمان محلات

این مادر باردار که به علت بیماری کرونا دارای علایم تنگی نفس و شرایط عمومی نامناسب بود با تلاش کادر درمانی بخش زایمان توانست زایمان خود را با موفقیت به صورت طبیعی انجام دهد.

 بعد از زایمان از نوزاد تست کرونا گرفته شد و خوشبختانه تست کرونای نوزاد منفی گزارش شد  و تماس پوستی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد و حال عمومی مادر و نوزاد مطلوب گزارش شد.

 ۵ مادر بارداری کرونایی در ماه گذشته در این بلوک زایمان  خدمات مامایی دریافت کردند.

 از ابتدای کرونا، ۱۵۰ مادر باردار کرونایی به بلوک زنان مراجعه کردند که ۵۰ مورد بستری و ۱۰۰ خدمت به صورت سرپایی  انجام شده است. 

کلاسهای آموزشی توسط ماماهای بلوک زایمان به صورت آنلاین انجام می شود و همچنین  کلاس های ماساژ درمانی نرمش های مختلف برای مادران مادران باردار قبل از زایمان نیز در این بلوک انجام می‌شود.

 زایمان در اتاق‌های LDR و  بصورت VIP انجام می شود که مادران باردار می توانند از بلوک زایمان در ساعت های اداری بازدید کند و فضای موجود را مشاهده کنند.

مادران باردار  پاسخ سوالات خود و مشاوره های رایگان را می‌توانند از طریق شماره ۴۳۲۲۲۰۸۱  داخلی ۲۵۱ دریافت کنند.

کلید واژه ها: زایمان مادر باردار مادر کرونایی مادر باردار بلوک زایمان بیمارستان محلات اعتبار شبکه بهداشت و درمان محلات زایمان طبیعی


( ۷ )

نظر شما :