دکتر مهدی قلیچ خانی :

تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون است/ لزوم تشویق مردم برای دریافت واکسن

۱۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۳ کد : ۲۰۸۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۱۷
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: شاخص‌ها نشان می‌دهد که مردم محلات از لحاظ واکسیناسیون در وضعیت خوبی به سر می‌برند اما بازهم عده‌ای هستند که هنوز واکسن کرونای خود را بنا به دلایل مختلف دریافت نکرده‌اند.
تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون است/ لزوم تشویق مردم برای دریافت واکسن

دکتر قلیچ خانی ضمن بررسی وضعیت تزریق واکسیناسیون در شهرستان محلات و مراجعه نکردن برخی از افراد واجد شرایط برای دریافت واکسن، از فعالان فرهنگی، اجتماعی، روحانیون و مسوولان شهرستان ها خواست تا در زمینه تشویق مردم برای انجام واکسیناسیون علیه این بیماری مجموعه سلامت را بیش از پیش یاری رسانند.
 مدیر شبکه  افزود: از افرادی هم که دُز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند، درخواست داریم تا برای دریافت دُز دوم مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: برخی افراد با تصور اینکه با یک دُز تزریق ایمنی حاصل می شود، سراغ تزریق دُز دوم نمی روند که این کار بسیار نادرست است.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان محلات ضمن تشکر از خبرنگاران در ایام کرونا گفت: از اصحاب رسانه این شهرستان خواست تا با آموزش و اطلاع‌رسانی گسترده مردم را برای دریافت واکسن کرونا تشویق و ترغیب کنند.
وی افزود: سه پایگاه تجمیعی تزریق واکسن کرونا در سه نقطه شهر شامل یک مرکز در فرهنگسرای اندیشه،یک مرکز در مدرسه سید آبادی کوی رسالت و یک مرکز در شهر نیم ور  فعال است  و ساعت کاری در نوبت صبح از ساعت 8 تا 13:30 تعیین شده است.

کلید واژه ها: دریافت واکسن تشویق و ترغیب مردم به واکسن مرحله اول تزریق واکسن


( ۷ )

نظر شما :