افزایش مبتلایان کرونایی در محلات/ کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی زنگ خطر برای موج ششم

۱۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۴ کد : ۲۳۱۶۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۵
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت:در روزهای گذشته با مثبت شدن تست های روزانه ۵ نفر به کرونا در محلات، زنگ خطر شیوع موج ششم کرونا در محلات به صدا درآمده است.
افزایش مبتلایان کرونایی در محلات/ کاهش  رعایت پروتکل های بهداشتی زنگ خطر برای موج ششم

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات، دکتر قلیچ خانی بیان کرد:طی دو هفته گذشته روند ثابتی در مبتلایان (روزانه 1 یا 2 نفر ) در شهرستان محلات داشته ایم که از اواخر هفته گذشته با افزایش چشم گیر مبتلایان کرونایی (روزانه حدود 5 نفر) مواجه شدیم.

 وی افزود:روند شیوع کرونا در محلات شتاب گرفته و یکی از دلایل عمده افزایش ابتلا به این ویروس خطرناک، عادی‌انگاری و کاهش چشمگیر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

دکتر قلیچ خانی خاطرنشان کرد:بسیاری از مردم محلات در مناطق شهری و روستایی دیگر مانند گذشته به مقوله کرونا حساسیت به خرج نمی‌دهند و نسبت به استفاده از ماسک در اماکن عمومی بی‌تفاوت شدند که ادامه این روند به طور حتم در ماه‌های آینده افزایش ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا ویروس را محتمل می‌سازد.

ایشان در پایان گفت: شهروندانی که واکسن کرونا را تزریق نکرده اند هر چه سریع‌تر به مرکز فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند و افرادی که سه ماه از دز دوم آن‌ها گذشته دز سوم را نیز تزریق نمایند

کلید واژه ها: پیک ششم کرونا ویروس افزایش مبتلایان کرونا عدم رعایت پروتکل ها محلات شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات دکتر قلیچ خانی


نظر شما :