امیکرون به محلات هم رسید

۲۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۰ کد : ۲۳۲۶۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۹۵
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات از ورود ‌امیکرون به محلات خبر داد.
امیکرون به محلات هم رسید

چند مورد ابتلاء به  ویروس جهش یافته امیکرون در شهر نیم ور محلات شناسایی و  توسط کارشناسان گروه بیماری ها تایید قطعی شد.
 شناسایی این سه مورد در منطقه نیم ور، بیانگر آن است که افراد بیشتری ممکن است در سطح شهر به ‌امیکرون مبتلا شده باشند و به عبارت دیگر هم اکنون ویروس در حال چرخیدن در شهر است.
 با توجه به شناسایی موارد امیکرون در شهرستان، ضروری است توصیه های بهداشتی(خصوصا استفاده از ماسک) را با جدیت رعایت کنید و نسبت به دریافت دز سوم واکسن خود اقدام کنید چرا که امیکرون بیشتر افراد واکسن نزده را درگیر خواهد کرد.

سرایت پذیری امیکرون چند برابر بیشتر از دلتا است، این سویه نسبت به گونه‌های قبلی، درصد بیشتری از کودکان و جوانان را درگیر می‌کند و همواره با قدرت سرایت پذیری بالایی، در جمع‌های خانوادگی انتشار می‌یابد.

به افرادی که تاکنون به هر دلیل برای دریافت واکسیناسیون مراجعه نکرده‌اند توصیه می‌شود برای حفظ سلامت خود و افراد جامعه هر چه زودتر نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند، همچنین افرادی که دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، لازم است نسبت به تزریق دُز دوم و سوم در مراحل بعدی اقدام کنند.

کلید واژه ها: اومیکرون کرونا ویروس روابط عمومی حوزه سلامت محلات روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان به محلات رسید شهرستان محلات استفاده از ماسک


( ۲ )

نظر شما :