به زودی درمحلات

راه اندازی طب اورژانس در بیمارستان امام خمینی(ره) محلات

۰۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۵ کد : ۲۶۶۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۴۳
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) محلات گفت: طب اورژانس یکی از تخصص های پزشکی است که حیطه فعالیت های آن در زمینه بیمارانی است که نیازمند اقدامات فوری فوریت های پزشکی بوده و باید هر چه سریعتر تحت درمان قرار گیرند.
راه اندازی طب اورژانس در بیمارستان امام خمینی(ره) محلات

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات، دکتر مرضیه ولی بیان کرد: طب اورژانس یکی از گرایشات پزشکی است و با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان و بیماران به درمانگاه های اورژانس و خصوصا درمانگاه اورژانس این مرکز الزام حضور متخصصین این رشته احساس می شد.
 وی افزود: بیمارستان محلات نیز در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و رفاه حال بیماران اورژانس به زودی این رشته راه اندازی می شود.
 وی همچنین تاکید کرد: امید است با حضور طب اورژانس در این مرکز گامی در جهت آموزش بهتر اورژانس و متعاقبا راهی برای کاهش مشکلات اورژانس بیمارستان باشد.
دکتر مرضیه ولی گفت :با توجه به هدف افزایش رضایت مندی و ارتقا سلامت شهروندان و جلوگیری از اعزام های بیش از حد شهرستان به زودی طب اورژانس در محلات راه اندازی می شود.

 متخصص طب اورژانس با اشاره  به اینکه بیماران در زمان ورود به بیمارستان به 5 سطح دسته بندی می شوند خاطر نشان کرد:بیماران سطح یک که نیاز به اقدام فوری دارند و مراقبت بحرانی اگر برای این بیماران انجام نشود خطر مرگ و میر دارند که برای این موارد با حضور متخصص طب اورژانس اقدامات لازم انجام می شود و بیماران سطح دو و سه خطر کمتری دارند اما باز نیاز به اقدامات تشخیصی درمانی دارند .

 رییس بیمارستان در پایان گفت: با توکل به خدا و یاری مسئولان بیمارستان و مجموعه شبکه بهداشت و درمان محلات ان شاالله به زودی از این تخصص مهم در بیمارستان برخوردار خواهیم بود.

کلید واژه ها: بیمارستان امام خمینی (ره) شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات بیماران اورژانسی


( ۳ )

نظر شما :