۷۶% تست های کرونایی در محلات مثبت / ارائه خدمات به افراد بدون ماسک ممنوع

۰۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۳ کد : ۲۸۰۳۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۷۵
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: با توجه تغییر وضعیت کرونایی شهرستان محلات از زرد به قرمز کلیه شیوه نامه های بهداشتی خصوصاً استفاده از ماسک در ادارات و بانک ها توسط کارکنان و مراجعین الزامیست.
۷۶% تست های کرونایی در محلات مثبت / ارائه خدمات به افراد بدون ماسک ممنوع

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات ، دکتر مرضیه ولی تاکید کرد: : کلیه ادارات و بانک ها بویژه مراکز بهداشتی و درمانی از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک جداً خودداری کنند.
وی بیان کرد:  متاسفانه در هفته گذشته تعداد تست های کرونایی افزایش یافته و از 70 تست پی سی آر و رپید تعداد 53 مورد(76%) مثبت گزارش شده، که اکثر درگیری بصورت خانوادگی است.
دکتر ولی در ادامه خاطرنشان کرد: در سوش‌های جدید بیماری کرونا نیز رعایت پروتکل های بهداشتی، شستن دستها، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در فضاهای مسقف و پر ازدحام و به ویژه تهویه مناسب و کافی و خصوصا تزریق واکسن یادآور افراد 18 سال به بالا می تواند در کنترل و پیشگیری بیماری موثر باشد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: واکسیناسیون مراکز قمربنی هاشم نیم ور، مددجویان زندان و کمپ از برنامه های تیم سیار مرکز بهداشت خواهد بود.
دکتر ولی افزود:برگزاری جلسه با هیات مذهبی و هییت امنا مساجد جهت برگزاری مراسم محرم و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عزارادان و حدالمقدور برگزاری مراسم عزاداری در فضای باز در اسرع وقت برگزار خواهد شد.
متخصص طب اورژانس از بازدید ادارات و بانک ها توسط واحد بهداشت حرفه ای و تشدید بازرسی ازصنوف شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به وضعیت قرمز کلیه شیوه نامه های بهداشتی باید توسط همگان رعایت شود و در صورت تخلف طبق قانون برخورد خواهد شد.
دکتر ولی در پایان گفت:تست کرونا در مرکز خدمات سلامت شماره یک شهری و مرکز بهداشتی درمانی نیم ور هر روز صبح تا ساعت 11:30 انجام می شود و تشخیص این تست فقط توسط پزشک مستقر در این دو مرکز خواهد بود.

کلید واژه ها: افزایش مبتلایان کرونا تشویق و ترغیب مردم به واکسن بیمارستان امام خمینی (ره) خیز آرام کرونا دکتر مرضیه ولی


نظر شما :