از آغاز طرح توسعه اورژانس تا تغییر مکان فیزیکی داروخانه بیمارستان با کمک خیرین سلامت محلات

۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۳ کد : ۲۸۳۷۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۴
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی شهرستان محلات با کمک خیرین همیشه در صحنه حوزه سلامت آغاز شده است.
از آغاز طرح توسعه اورژانس تا تغییر مکان فیزیکی داروخانه بیمارستان با کمک خیرین سلامت محلات

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات، دکتر مرضیه ولی بیان کرد:یکی از برنامه‌های عمرانی بیمارستان توسعه بخش اورژانس است که با توجه به محدودیت فضای فیزیکی داروخانه شبانه روزی از این محل جابجا و به پارکینگ ورودی به بیمارستان منتقل خواهد شد.
وی افزود: هدف از انتخاب این مکان برای داروخانه شبانه روزی بیمارستان دسترسی بهتره شهروندان به داروخانه بدون حضور در اورژانس بوده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات تاکید کرد:  در ساخت داروخانه و توسعه اورژانس مجمع خیرین سلامت و موسسه الغدیر پای کار آمدند و تا بهره برداری از این پروژه ها در کنار حوزه سلامت هستند که جای بسیار تقدیر و تشکر را دارد.
 دکترمرضیه ولی ضمن تقدیر و تشکر از نیروهای جهادی که روز گذشته در تخریب پارکینگ ، کمک شایانی کردند افزود: کاهش زمان انتظار دریافت خدمات بیماران اورژانسی، تسریع در رسیدگی به بیماران اورژانسی در کمترین زمان و همچنین  عدم تداخل  ارائه خدمات درمانی به بیماران سرپایی و بستری از اهداف توسعه اورژانس بیمارستان محلات است.
 

کلید واژه ها: توسعه اورژانس داروخانه بیمارستان مجمع خیرین سلامت خیرین سلامت بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان محلات دکتر مرضیه ولی


( ۲ )

نظر شما :