از تجهیز اتاق سرور تا راه اندازی فیبر نوری در شبکه بهداشت و درمان محلات

۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۸ کد : ۲۹۰۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۲۴
از تجهیز اتاق سرور تا راه اندازی فیبر نوری در شبکه بهداشت و درمان محلات

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان، کارشناس فناوری اطلاعات این شبکه گفت:باتوجه به مشکلات موجود و در راستای ایجاد زیرساخت مناسب و امنیت اطلاعات و اصلاح آن جهت ارائه خدمات الکترونیک با کیفیت به مراجعین پس از بررسی های کارشناسی و پیگیری و حمایت های ریاست محترم شبکه بهداشت خانم دکتر ولی در این خصوص و تامین هزینه اتاق سرور شبکه بهداشت و درمان راه اندازی گردید .
مهندس امین افزود: با توجه با اینکه محل  نا مناسب برای سرورها و تجهیزات ستاد شبکه و با توجه به پروژه اتصال به شبکه فیبرنوری اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفت و با اضافه شدن پهنای باند، مجازی سازی سرورها، راه اندازی شبکه فیبر نوری تحول چشمگیری از لحاظ سرعت و امنیت تبادل اطلاعات در ستاد شبکه بهداشت ایجاد شده و زمینه لازم برای تحول بنیادین در توسعه دولت الکترونیک فراهم خواهد شد.
 این کارشناس در پایان افزود: لازم به ذکر است طبق قرارداد منعقد شده توسط مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی اراک و پیگیری ها لازم بزودی شاهد اتصال کلیه بیمارستان ها و شبکه های بهداشت استان و راه اندازی شبکه vpls(شبکه اختصاصی) در سطح استان خواهیم بود.
 

کلید واژه ها: فیبر نوری تحول در خدمات الکترونیک فناروری اطلاعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات بیمارستان امام خمینی (ره)


( ۱ )

نظر شما :