طراوت فرهنگ ایثار با اهدا عضو

۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۰ کد : ۳۰۳۰۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۹۷
کارشناس واحد فراهم آوری و شناسایی اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با رضایت خانواده این کودک ۵ ساله، عمل پیوند اعضا انجام و کبد و کلیه های سید حسین اهداء شد.
طراوت فرهنگ ایثار با اهدا عضو

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات، سیده رضوان موسوی بیان کرد: نهمین اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال ۱۴۰۱ توسط یک نوگل ۵ ساله اهل شهرستان محلات رقم خورد.

وی افزود: سید حسین اطیابی به دنبال تصادف در تاریخ ۱۴۰۱/۸/۲ در ICU بیمارستان ولی عصر(عج) اراک بستری شد و متاسفانه به روند درمانی پاسخ نداد و نهایتا دچار مرگ مغزی شد.

وی تاکید کرد: سرانجام با رضایت خانواده بسیار کریم و با سخاوتش در تاریخ ۹ آبان با اهدای اعضا جانبخش (کبد- کلیه ها) به چند کودک بیمار نیازمند عضو، به انتظار رنج آور آن ها پایان داد‌.

موسوی همچنین برای خانواده بزرگ سید حسین عزیز طلب صبر، شکیبایی و عاقبت به خیری و برای اساتید و کلیه همکاران محترمی که در این فرآیند مقدس تلاش نمودند، طلب سلامت و سعادت کرد و گفت: مطمئنا دعای خیر گیرندگان اعضا بدرقه راهشان به خصوص سید حسین عزیز است.

کارشناس واحد فراهم‌ آوری و شناسایی اعضای پیوند دانشگاه علوم پزشکی اراک، سوپروایزر بیمارستان ولیعصر، نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات در مراسم تشییع و ختم سید حسین اطیابی  شرکت کردند .

در پایان مراسم لوح تقدیر  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و تاج گل  به خانواده محترم اطیابی اهدا گردید.
 

کلید واژه ها: سید حسین اطیابی اهدا اعضا اهدا عضو اهدا عضو اهدا زندگی محلات شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات


( ۱ )

نظر شما :