دکتر مرضیه ولی:

اهدای عضو نمونه بارز ایثار، شهامت و شجاعت است

۱۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۱ کد : ۳۰۳۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۶۶
مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات با حضور در منزل خانواده اطیابی از عمل خداپسندانه ایشان تقدیر کردند.
اهدای عضو نمونه بارز ایثار، شهامت و شجاعت است

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات، دکتر مرضیه ولی،  به همراه مدیر داخلی بیمارستان و روابط عمومی، جهت عرض تسلیت به دیدار خانواده زنده یاد سید حسین اطیابی رفتند و ضمن عرض تسلیت و همدردی به این خانواده داغدار، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و آرامش در برابر تقدیر الهی را مسئلت نمودند.
دکتر مرضیه ولی گفت: اهدای عضو نمونه بارز ایثار، شهامت و شجاعت است، با هدف عرض تسلیت و دلجویی خدمت رسیدیم تا از کار خداپسندانه این خانواده در اهداء اعضای حیاتی به چند بیمار نیازمند پیوند عضو تقدیر نماییم. شکی نیست اهداء زندگی به دیگران رضایتمندی خداوند و آرامش قلبی برای خانواده سید حسین عزیز را در پی خواهد داشت امیدواریم که با الگو برداری از این کار مهم و تاثیرگذار، فرهنگ اهدا عضو در جامعه نهادینه شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات با ذکر آیه ۳۲ سوره مائده که خداوند متعال می فرماید: وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا- و هر کس نفسی را حیات بخشد (از مرگ نجات دهد) مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده گفت: برای یک خانواده غم از دست دادن فرزند کودک بسیار سخت است اما شما با این اقدام خدا پسندانه و انسان دوستانه با اهدای اعضای بدن سید حسین عزیز کار بسیار بزرگی را انجام دادید، کاری که فقط انسان های بزرگ با قلبی بخشنده می توانند انجام دهند، اهدای عضو معامله با خدای تعالی و کاری ارزشمند است و این ایثار و فداکاری که برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) و آموزه های دینی است تا همیشه ماندگار و ابدی است که قطعا در پیشگاه خداوند از اجر و قرب والایی برخوردار است.
گفتنی است سید حسین اطیابی کودک 5 ساله طی تصادف دچار مرگ مغزی شد که با رضایت خانواده اش کلیه ها و کبد وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

کلید واژه ها: سید حسین اطیابی اهدا اعضا اهدا عضو اهدا زندگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات دکتر مرضیه ولی شهادت و ایثار


( ۱ )

نظر شما :