چهار طرح بهداشتی و درمانی در محلات بهره برداری شد

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۸:۱۴ کد : ۳۰۷۶ اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۷۱۱
چهار طرح بهداشتی و درمانی روز پنجشنبه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی،مدیریت و هماهنگی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، رئیس اداره بودجه و اعتبارات معاونت درمان وزارت بهداشت و مسئولان شهرستانی بهره برداری شد.

این چهار طرح بهداشتی و درمانی شامل بخش آی سی یو بیمارستان امام خمینی ، پایگاه سلامت باقرآباد، تجهیزات تست ورزش  ودستگاه جدید رادیوگرافی دیجیتال دندانپزشکی (O.P.G) در بخش تصویر برداری بیمارستان است .

برای اجرای این طرحهای بهداشتی و درمانی در مجموع حدود 12میلیارد  ریال  اعتبار از محل مشارکتهای خیرین ، استانی و داخلی هزینه شده است.

1-پایگاه سلامت باقرآباد در زمینی به وسعت 491 متر مربع با زیر بنای 253 متر احداث شده است .
در این پایگاه ، خدمات بهداشتی و مراقبتی از قبیل مامایی، واکسیناسیون، خدمات آموزش شامل آموزش مادران باردار و داوطلبین سلامت، آموزش بهداشت و انجام خدمات نوین سلامت در سنین مختلف ارائه می شود.

2-بخش آی سییو در بیمارستان امام خمینی محلات نیز با 160 متر زیر بنا مجهز به چهار تخت ویژه  است .

3-دستگاه تستورزشازدیگر تجهیزات مورد بهره برداری بود که کار تشخیص بیماری های قلبی نهفته که در نوار قلب و معاینه نشان داده نمی شود کاربرد دارد.با استفاده از این دستگاه ، اگر گرفتگی و یا انسدادی در عروق قلب وجود داشته باشد مشخص شده و با درمان به موقع از بروز حملات قلبی جلوگیری می شود. 

4-دستگاهO.P.G دیجیتال که در عکسبرداری‌های مورد نیاز بخش دندانپزشکی کاربرد دارد، با نصب و راه اندازی در بیمارستان محلات مورد بهره برداری قرار گرفت که با این دستگاه مرکز تصویر برداری بیمارستان امام خمینییکی از #مجهز_ترین مراکز در استان مرکزی است 
نصب این دستگاه  تصویر دیجیتال از گرافی دندان، در اختیارمراجعه‌کننده و پزشکان قرار می‌گیرد.
200 خیر در محلات در زمینه های مختلف فعال هستند که 25 خیر عضو مجمع خیرین سلامت هستند.

 

روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) محلات
 


نظر شما :