راه اندازی مجدد اتاق عمل چشم در بیمارستان محلات و انجام عمل به روش فیکو

۰۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۹ کد : ۳۴۶۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۶۹
مهندس مظلومی از آغاز عمل های چشم به روش فیکو و با کمترین هزینه و باکیفیت ترین لنز ها در بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد.
راه اندازی مجدد اتاق عمل چشم در بیمارستان محلات و انجام عمل به روش فیکو

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان،مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات گفت: با کمک خیرین سلامت و خرید یک دستگاه پیشرفته  فیکو جهت انجام عمل های جراحی آب مروارید به ارزش یک میلیارد و پانصد هزار تومان خریداری شده است و از نیمه دوم اردیبهشت 1402 عمل های چشم در این مرکز مجددا آغاز شده است.

مهندس مسعود مظلومی بیان کرد:دستگاه فیکو از تجهیزات پزشکی کاربردی جهت انجام عمل جراحی آب مروارید می باشد که با این دستگاه، جراحی بصورت سرپایی و بدون نیاز به بخیه انجام و دوره نقاهت بیمار کوتاه است
مدیر شبکه بهداشت و درمان افزود: در ده روز گذشته 8 عمل جراحی چشم در اتاق عمل بیمارستان محلات توسط  متخصصین چشم، دکتر عطاالهی و دکتر علوی انجام شده است.
مظلومی در پایان اظهار داشت:قطعا بیماران شهرستان محلات و شهرهای مجاور با وجود جراحان مجرب چشم در بیمارستان امام خمینی(ره) محلات و تهیه این دستگاه پیشرفته، می توانند خدمات درمانی خود را در همین مرکز درمانی بصورت تعرفه دولتی و هزینه کمتر دریافت کنند و جهت دریافت خدمات مربوطه، دیگر نیاز به رفتن به شهرهای دور از محل زندگیشان ندارند.

کلید واژه ها: آغاز عمل چشم عمل چشم بیماری های چشمی فیکو اتاق عمل بیمارستان محلات شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات بیمارستان امام محلات


( ۱ )

نظر شما :