پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات به مناسبت روزپزشک

۰۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۶ کد : ۳۶۸۹۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۲
مهندس مسعود مظلومی طی پیامی یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته ایرانی ، شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک، را تبریک گفت.
پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات به مناسبت روزپزشک

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات، در متن پیام ایشان آمده است:
وَمَنْ اَحْیَاهَا فَکَاَنَّمَا اَحْیَاالنَّاسَ جَمِیعًا ( سوره مائده، آیه ۳۲)
هر کس نفسی را زنده کند گویی همه انسانها را زنده کرده است.
 
یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور است تا تلاش‌های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد. 
پزشکانی که  برای سلامت و نجات جان هم نوع به سوگند و عهد با خدای متعال وفادار هستند و از هیچ کوششی دریغ ندارند،  بویژه در ایام منحوس کرونا شرایطی سخت تر را برای همه پزشکان و مدافعان سلامت ایجاد کرده بود.
اینجانب ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند تمامی پزشکان، این روز خجسته را به خانواده بزرگ جامعه پزشکی کشور، به ویژه پزشکان  حوزه سلامت شهرستان محلات که با تلاش شبانه روزی های خود برای مداوای بیماران و تسکین آلام دردمندان، برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات این حوزه ثبت کرده‌اند، تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و موفقیت روز افزون آنان را خواستارم.
 
مهندس مسعود مظلومی
مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات

 کلید واژه ها: مسعود مظلومی 

کلید واژه ها: تبریک روز پیام تبریک روز پزشک شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات مهندس مسعود مظلومی


نظر شما :