افزایش پزشکان عمومی اورژانس بیمارستان امام محلات

۱۶ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۳ کد : ۳۷۳۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۳
مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات از افزایش تعداد پزشکان عمومی اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد.
افزایش پزشکان عمومی اورژانس بیمارستان امام محلات

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات؛ مهندس مظلومی  با اعلام این خبر افزود: در راستای ارتقاء ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیماران و با پیگیری‌ و هماهنگی های صورت گرفته و  مساعدت دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و معاون درمان دانشگاه تعداد پزشکان اورژانس بیمارستان افزایش یافت.

 مدیر شبکه بهداشت‌ و درمان اظهار داشت جهت ارائه خدمات درمانی مطلوبتر به شهروندان عزیز و در این راستا طبق برنامه ریزی صورت گرفته در ایام‌ تعطیل (آخر هفته) که مطب های خصوصی و درمانگاه های سطح شهرستان تعطیل می باشد و افزایش تعداد مراجعین را به بیمارستان داریم در شیفت شب و زمان های شلوغی بخش اورژانس دو پزشک همزمان ارائه خدمت و ویزیت بیماران را انجام می دهند.

 مهندس مظلومی بیان داشت در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی نیز پزشک عمومی حضور دارد و ویزیت بیماران و مراقبت های بهداشتی را انجام می دهند که در مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی نیم ور ۳ پزشک در سه شیفت صبح ، عصر و شب مشغول فعالیت هستند.

کلید واژه ها: اورژانس بیمارستان افزایش پزشک پزشک شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان محلات


نظر شما :