اولین کمیته برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری محلات

۰۳ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۴ کد : ۴۴۹۳۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۳
اولین کمیته اجرایی برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری امروز صبح با حضور اعضای کمیته اجرایی حوزه بهداشت و درمان در سالن اجتماعات مرکز بهداشت محلات برگزار شد.
اولین کمیته برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری محلات

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان  مهندس مسعود مظلومی گفت: طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع در خصوص توسعه پایگاه های شهری، مراکز جامع سلامت با هدف تامین عدالت در سلامت و دسترسی کوتاه مدت گروه های هدف به خدمات سلامت، همچنین کاهش هزینه ها از جیب مردم و ارتقای شاخص‌های بهداشتی در راستای تامین، حفظ و ارتقا سطح سلامت گروه‌های هدف می باشد.
 وی هدف این طرح را جلوگیری از مراجعت‌های غیرضروری و پرهزینه مردم به پزشکان متخصص و فوق متخصص دانست. در شرایطی که بیماری و مشکل حادی ندارند به راحتی و با پایش نزد یک مراقب بهداشتی و مشورت با یک پزشک خانواده، بیماری افراد قابل درمان است.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات ضمن بیان اهداف اجرای برنامه پزشک خانواده  شهری از آن بعنوان اولویت اصلی و مهم وزارت بهداشت و درمان در سالجاری یاد کرده و ضرورت برنامه ریزی دقیق ، منظم و منسجم جهت اجرای دقیق و کامل برنامه را از اعضای ستاد اجرایی خواستار شد.
 

کلید واژه ها: نظام ارجاع پزشک خانواده پزشک شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان محلات


نظر شما :