نجات جان نوجوان محلاتی توسط جراح زبردست بیمارستان

۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۰ کد : ۴۵۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۹۲۸
دکتر واحدی از عمل موفقیت آمیز ناحیه طحال، معده نوجوان چاقو خورده به دنبال درگیری مورخ ۱۷ خرداد ( ۲:۳۰ بامداد تا ۵:۳۰ صبح) در شهرستان محلات خبرداد.
نجات جان نوجوان محلاتی توسط جراح زبردست بیمارستان

 متخصص جراح عمومی بیمارستان امام محلات در گفتگو با روابط عمومی بیمارستان امام خمینی شهرستان محلات، از نجات جان نوجوان محلاتی از مرگ حتمی خبر داد و گفت : بدنبال نزاع و درگیری که منجر به ضرب و جرح نوجوان 16 ساله با چاقو توسط یک نفر از ناحیه طحال،معده و ریه  و پارگی دیافراگم که به شدت آسیب دیده بودند , بلافاصله و در کمترین زمان ممکن با قید فوریت در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

دکتر  منصوره واحدی  مستقر  در بیمارستان امام محلات گفت: با توجه به شرایط بیمار که ابتدا در حالت خونریزی و افت فشار بودند، بیمار چاقو به پهلو چپ اصابت کرده و مجروح به بیمارستان محلات اعزام شدند.

وی ادامه داد: از آنجائیکه  شدت جراحات وارده به طحال ،معده و ریه بیش از حد انتظار بود پس از انجام  اقدامات اورژانسی بدون فوت وقت  تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس ازسه ساعت با همکاری متخصص بیهوشی دکتر مرتضی قلی و تیم جراحی اتاق عمل جلو خونریزی و پارگی نواحی پهلو گرفته شد.

مصدوم در بخش مراقبت های ویژه بستری و حال عمومی وی مطلوب گزارش شد

 مدیر شبکه بهداشت و درمان از زحمات دکتر واحدی و تیم جراحی وی بخاطر تلاش بی وقفه در عرصه این رویداد پزشکی در شهرستان محلات تشکر و قدردانی خود را ابراز داشته و برایشان آرزوی موفقیت کرد.

 روابط عمومی بیمارستان امام خمینی شهرستان محلات


( ۲۲ )

نظر شما :