اهدای ۲میلیارد تومان تجهیزات پزشکی از سوی خیرین محلاتی

۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۸ کد : ۹۹۹۰ اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۸۴۱
رئیس مجمع خیرین سلامت محلات گفت: بیش از ۲میلیارد و سیصد میلیون تومان تجهیزات پزشکی از سوی خیرینی همچون حجت‌الاسلام شهیدی نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهردار، اعضای شورای شهر و خیرین بزرگوار دیگر شهرستان به بیمارستان محلات تقدیم شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات،  مراسم رونمایی از تجهیزات پزشکی اهدایی خیرین سلامت به حوزه بهداشت و درمان شهرستان محلات به ارزش 2میلیارد و سیصد میلیون تومان با حضور حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی امروز ،۲۶ خرداد ماه در بیمارستان امام خمینی(ره) محلات برگزار شد.
قاسم رئیس اکبری، رئیس مجمع خیرین سلامت محلات در حاشیه این برنامه گفت: ارزش ریالی تجهیزات پزشکی که امروز رونمایی شد بیش از 2میلیارد و سیصد میلیون تومان است که خیرینی همچون حجت‌الاسلام شهیدی نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهردار، اعضای شورای شهر و خیرین بزرگوار دیگر شهرستان به بیمارستان محلات تقدیم کردند.
وی تصریح کرد: یکی از کمبودهای ما در حوزه بهداشت و درمان دستگاه ونتیلاتور است که این کمبود در کشور نیز وجود دارد، خوشبختانه با کمک خیرین توانستیم ۵ دستگاه ونتیلاتور به ارزش یک میلیارد تومان خریداری کنیم؛ ۴ دستگاه مانیتورینگ پرتابل به ارزش 500 میلیون تومان، ۲ دستگاه نبولایزر کودکان به ارزش ۲۰ میلیون تومان، لوازم یک بار مصرف، کیت‌های حفاظت فردی و الکل،  مواد ضد عفونی کننده دست و مورد نیاز پرسنل بهداشت و درمان به ارزش بیش از 500  میلیون تومان از دیگر تجهیزات خریداری شده است.
رئیس مجمع خیرین سلامت محلات اظهار کرد: همچنین ۱ دستگاه میکروسکوپ جراحی چشم توسط شهردار محترم و اعضای شورای شهر به ارزش بیش از دویست میلیون، دستگاه ست ارتوپدی به ارزش ۱۰۰ میلیون، ۱۵ عدد ویلچر، حدود ۱۶ تخت بیمار، دستگاه ساکشن، دستگاه الکترو شوک، دستگاه فشار خون و تجهیزات مصرفی از جمله ترازوی اطفال، متر دجیتالی، رگ یاب نوزاد، دستگاه اکسیژن به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان خریداری شد که این اقلام همه امروز تقدیم بیمارستان شد تا در شبکه بهداشت و برای مردم مورد استفاده قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه طی ۵ سال اخیر، ۲۰ میلیارد تومان توسط خیرین سلامت به حوزه بهداشت و درمان اهدا شده است، ادامه داد: با این وجود هنوز کمبودها در این بخش بهداشت و درمان وجود دارد. باتوجه به اینکه ما تحریم هستیم و مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد دولت نمی‌تواند به وظایف خود به طور کامل عمل کند؛ بنابراین بیش از پیش به کمک‌های خیرین نیاز داریم.
 

کلید واژه ها: اهدای ۲میلیارد تومان خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت بیمارستان امام خمینی (ره) ایام کرونا


نظر شما :