پیام سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب بمناسبت هفته ازدواج

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۴۰ کد : ۳۵۲۴۱ اخبار
تعداد بازدید:۹۳
پیام سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب بمناسبت هفته ازدواج

           سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب با ارسال پیامی هفته ازدواج را گرامی داشت.
به گزارش خبرنگار وبدا مرکزی دکتر اسدی رئیس مرکز بهداشت شهرستان خنداب ذکر کرد: اول ذی  الحجه۳۰ خرداد لغایت ۴ تیرماه سال جاری هفته ازدواج نامگذاری شده است و هر ساله به مناسبت گرامی داشت این هفته اقدامات گسترده ای جهت ارتقای آگاهی جامعه انجام می شود.
ایشان گفت شعار هفته ملی ازدواج در سال ۱۴۰۲ ازدواج به هنگام ،آسان، آگاهانه وپایدار نامگذاری شده است و در خصوص محورهای برگزاری هفته ازدواج به موارد ذیل اشاره نمودند:
۱-جوانان با رویکرد معیارهای همسر گزینی مناسب و ازدواج سالم
۲-ترویج ازدواج بهنگام ،آگاهانه ،آسان و پایدار
۳-تحکیم فرزند آوری بهنگام (ترویج خانواده های با شکوه)
۴-تحکیم خانواده و تقویت نشاط درون خانواده 

در ادامه دکتر اسدی عنوان کردند ازدواج مناسب یکی از وقایع مهم و حیاتی است که از نظر اجتماعی به عنوان پیوندی باثبات بین زن و مرد شناخته می‌شود. ازدواج، امری مهم و سرنوشت ساز است و اسلام برای ازدواج جایگاهی قدسی قائل است. استحکام و قوام شخصیتی زن و مرد و تامین آرامش روانی فرد در سایه ازدواج موفق میسر می گردد. ازدواج موجب ارتقای سلامت روحی و روانی یک جامعه، برقراری عفاف و ایجاد حس مسئولیت‌پذیری می گردد.
ایشان به تشریح برنامه های هفته ازدواج پرداخته و عنوان کرده برگزاری همایش ازدواج با مشارکت ادارات شهرستان و برگزاری جلسات آموزشی در کلیه مراکز تحت پوشش بخشی از برنامه های این هفته خواهد بود.

کلید واژه ها: ازدواج هفته ازدواج خانواده شهرستان خنداب دکتر اسدی


نظر شما :