دکتر جواد نظری معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی در پیامی عیدغدیر را تبریک گفت .

۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۴ کد : ۱۰۹۰۰ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۴۳۵
دکتر جواد نظری معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی در پیامی عیدغدیر را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی متن این پیام بشرح ذیل می باشد :

عید غدیر روز کمال دین و اتمام نعمت در سایه رسالت و امامت بوده و بی گمان غدیر سرچشمه زاینده حقیقت و عدالت است ، تا نهال دیانت و اعتدال را در سراسر زندگی انسان بارور سازد.

پیامبرخاتم(ص) در غدیرخم راهی را به روی جهان گشود که همواره مسیری روشن بر پایه دین باوری و خردورزی خواهد بود و واقعه غدیر بزرگ ترین و مهم ترین سند برفضیلت و برتری خانواده عصمت و طهارت و استمرار خط ولایت بعد از آنهاست .

غدیر روز تکامل دین، روز عدالت، روز عهد و پیمان است.  پیشوند غدیر، رسالت است و پسوند آن، ولایت و امامت... غدیر روز بشریت و روز پاسداشت انسان کامل است. غدیر یعنی کسانی که عقب مانده‌اند برسند و کسانی که جلو رفته‌اند برگردند، تا با ولایت حرکت کنند.

همکاران حوزه بهداشت از اولین روزهای بیماری کووید19 در طرح غربالگری ویروس کرونا به منظور پیگیری و تشخیص به موقع افراد مشکوک یا مبتلا به کرونا ویروس نقش داشته اند .

آری  این عزیزان را باید فرشته های امید نامید، چرا که در گذر زمان بعنوان پرسنل خط مقدم درد و بلای مردم را سپر می شوند و خود بی نام ونشان، در شلوغی اجتماع محو می شوند.امروز همه به خود مراقبتی روی آورده اند اما این فرشتگان ، انسانیت را در  دیگر مراقبتی معنا کرده اند و به آن عشق می ورزند.

اینجانب امسال عید سعید غدیر خم، روز امامت و ولایت را به محضر آقا امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عاشقان ولایت و امامت و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی بویژه همکاران حوزه بهداشت در شرایطی تبریک و تهنیت عرض می نمایم که نزدیک به شش ماه است پرسنل حوزه بهداشت تحت لوای سربازان گمنام خط مقدم مبارزه با کرونا بی وقفه فعالیت می کنند و از درگاه خداوند متعال توفیق ارادت و جلب محبت آن حضرت و سیر و سلوک در سیره خاندان عصمت و طهارت برای همگان مسئلت دارم .

کلید واژه ها: عید غدیر کووید 19 معاون بهداشتی


نظر شما :