پیام دکتر جواد نظری معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی بمناسبت روز پزشک، ۳۱ مرداد ماه

و هر آنکه انسانی را از کمند مرگ و نیستی برهاند، گویی جمیع ابنای بشر را یاری رسانده و نجات بخشیده است سوره مبارکه مائده، آیه-۳۲
۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۳ کد : ۱۱۲۱۷ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۶۵۲
پیام دکتر جواد نظری معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی بمناسبت روز پزشک،  ۳۱ مرداد ماه

دکتر جواد نظری معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی در پیامی فرا رسیدن یکم شهریور ماه زادروز حکیم ابوعلی سینا و پاسداشت مقام پزشک را به جامعه پزشکی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی متن پیام بشرح ذیل می باشد:

"و هر آنکه انسانی را از کمند مرگ و نیستی برهاند، گویی جمیع ابنای بشر را یاری رسانده و نجات بخشیده است"

سوره مبارکه مائده، آیه-۳۲

زاد روز حکیم ابوعلی سینا فرصتی مغتنم برای سپاسگزاری ازخدمات کسانی است که در عرصه پزشکی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و آموزش پزشکی گام برداشته و در سلامت جامعه و بیماران ایثارگرانه خدمت می کنند.

از خودگذشتگی و فداکاری پزشکان متعهد و دلسوز خصوصا در این برهه از زمان که دنیا با بیماری منحوس کرونا ویروس در جدال می باشد بر کسی پوشیده نیست و با هیچ پاداشی جز اجر الهی و رضایت او  قابل جبران نیست.

ایران اسلامی به خود می بالد که افرادی پاک نهاد و نیکوسرشت با پشتوانه توانایی و دانایی، توشه گرفته و از ارق ملی، دینی و میهنی در سودای تامین سلامت و دفاع از جان انسان ها، همت خویش را به کار گرفته و مجدانه تلاش می نمایند.

بدون تردید، روایت این حماسه غرورآفرین و ایثارگری و جان‌فشانی شیر زنان و دلاور مردان این حرکت جهادی در صفحات زرین تاریخ پرافتخار ایران اسلامی درج‌شده و خدمات مخلصانه و زحمات عاری از تبعیض همه این مجاهدان سرافراز در دیوان عدل الهی ثبت و ضبط خواهد شد.

اینجانب بمناسبت روز پزشک از زحمات پزشکان و مجموعه‌ی دست‌اندرکاران پزشکی حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک که بی وقفه در صف اول مبارزه با ویروس کرونا، ایثار و فداکاری را سرلوحه ی کار خود قرار دادند تقدیر و تشکر نموده و تلاش ما این است تا بتوانیم بخش کوچکی از زحمات و تلاش شبانه روزی این عزیزان به عنوان ناجیان مبتلایان به ویروس کرونا را جبران کنیم.

 

کلید واژه ها: ویروس کرونا روز پزشک بوعلی سینا


نظر شما :