پیام تبریک معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک بمناسبت روز کارمند، ۴ شهریور ماه

۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۴ کد : ۱۱۳۶۳ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۳۷۴
پیام تبریک معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک بمناسبت روز کارمند، ۴ شهریور ماه

دکتر جواد نظری معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی با صدور پیامی روز کارمند را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت متن پیام بشرح ذیل می باشد :

روز کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است. کار و فعالیت کارمندان، به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر و بیان است. از این رو سزاوار است امروز را قدر بدانیم و در بزرگداشت مقام ارزشمند و والای کارمندان کشور بکوشیم.

این روز نمادین، فرصتی است تا به یاد بیاوریم که انجام کارها همت والایی می‌طلبد که بی‌شک بدون تلاش و دستان پرتوان کارکنان دلسوز محقق نمی‌شود. سال‌هاست که برای آبادانی و بالندگی این مرز و بوم قشر زحمتکش کارکنان تلاش می‌کنند و شاید به‌ جرات بتوان گفت در فراز و نشیب‌های اقتصادی اجتماعی کارمندان جزء اولین گروه‌هایی هستند که اثر نامهربانی روزگار را بر دوش خود احساس می‌کنند و با صبوری و شکیبایی با ناملایمات کنار می‌آیند، چراکه ارزنده‌ترین سرمایه خود را شرافت کاری و عزت‌نفس می‌دانند که چنین نگرشی به‌حق ستودنی است.

اینجانب ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند که با نام و یاد شهیدان والامقام”رجایی” و “باهنر” مزین و به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است به تمامی کارکنان عزیز و همکاران گرانقدرحوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک که در این برهه از زمان با توجه به شیوع بیماری کووید 19 با تمام توان در راستای ارتقای بهداشت و سلامت جامعه در تلاش و  تکاپو می باشند، برای ایشان آرزوی سعادت دارم و  امیدوارم در مسیر پیشرفت بیش از پیش دانشگاه موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.


نظر شما :