بهداشت سدی برای درمان در مقابله با کرونا

۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۲ کد : ۱۱۴۹۷ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۲۱
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با فعالیت در حوزه بهداشت محیط، همچون سدی برای درگیری بیش از حد حوزه درمان، شدیم.
بهداشت سدی برای درمان در مقابله با کرونا

به گزارش روابط عمومی، دکتر جواد نظری در جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور دکتر علی اکبر کریمی رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی، افزود: با عنایت ویژه ریاست محترم دانشگاه همواره سعی ما بر این بوده که با فعالیت در حوزه بهداشت و نظارت همکاران بهداشتی از درگیری بیش از حد حوزه درمان جلوگیری نماییم.

وی ضمن تشکر از همکاران تمام حوزه های بهداشتی در طی این مدت، اظهار داشت: نظارت بر رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در طی ۷ ماه گذشته توسط نیروهای بهداشتی به جد صورت می گرفته است، همچنین تمام نیروهای ما در تمامی شبکه ها برای مراسم های تاسوعا و عاشورا بسیج شده اند که همچنان این نظارت ها به صورت شبانه روزی ادامه دارند و به طور منظم نظارت هایی صورت می گیرد و در مورد گزارش هایی که می شود پیگیری هایی در حال انجام است.

دکتر نظری در پایان بیان کرد: در شهر اراک بر خلاف بقیه شهرها، از حدود ۹۰۰ تخت، ۲۰۰ تخت آن درگیر بیماری کرونا شد، که این نشان دهنده اقدامات خوب پیشگیرانه انجام شده توسط حوزه بهداشت است

کلید واژه ها: پروتکل بهداشتی عاشورا معاون بهداشتی


نظر شما :