دکتر جواد نظری با ارسال نامه ای از همکاران معاونت، مدیران شبکه و روسای مراکز بهداشت و نیروهای بهداشت شهرستان ها در ستاد و صف ضمن تقدیر و تشکر خداحافظی نمود.

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۶ کد : ۱۱۸۲۶ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۷۷۹
دکتر  جواد نظری  با  ارسال نامه ای از همکاران معاونت، مدیران شبکه  و روسای مراکز بهداشت و  نیروهای بهداشت شهرستان ها در ستاد و صف  ضمن تقدیر و تشکر خداحافظی نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم
خدایا جهان پادشاهی تو راست
زما خدمت آید خدایی تو راست
هر چند سلام سر آغاز دردناک خداحافظی است. ولی بگذارید این خداحافظی به امید درپیش بودن سلامی نو باشد.
خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت شما همکاران گرامی حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مرکزی سپری کنم، به یقین ادعا می‌کنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه‌های انسانی، اخلاقی، علمی و فنی شما مدیران توانمند و همکاران پرتلاش و اندیشمند، نصیب من شده است.
اینجانب شاهد ایثار و از خودگذشتگی انسانهای شریف و پاک نهادی بودم که بی هیچ ادعا و بدون کوچکترین چشمداشت و تردیدی در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کووید 19 بر اهریمن رنجوری و دردمندی تاخته و خود را سپر بلای مردم کردند. پرده ای دیگر از گذشت و فداکاری که در جریده تاریخ این سرزمین  ثبت و خواهد درخشید؛ هرچند که زبان و قلم از بیان تمام و کمال اینهمه عشق و ایثار قاصر است.
با همراهی شما عزیزان موفقیت های زیادی در جهت فراهم نمودن دسترسی  به خدمات بهداشت و بهره مندی مردم از سلامت در تمامی زمینه ها  داشته ایم؛  افزایش  کمی و کیفی  نیروی انسانی، تقویت سیستم پایش و ارزشیابی ، بهبود شاخص های حوزه بهداشت دانشگاه در تمامی  زمینه ها، شایسته سالاری، برنامه محوری، استفاده از خرد جمعی و  در یک کلام تامین زیرساخت های لازم جهت ارائه هرچه بهتر خدمت موثر بر سلامت، از آن جمله است .
ضمن عرض سپاس و قدردانی از الطاف همه همکاران ارجمند که با تمام توان؛  صادقانه، عاشقانه و بدون حاشیه در اجرای برنامه های حوزه بهداشت بدون وقفه در انجام وظایف ذاتی در زمان تصدی پست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک مرا همراهی نمودند، از خداوند متعال نعمات بی کران و استمداد و پشتیبانی برای شما عزیزان آرزومندم.
به امید آنکه در این ایام هرآنچه که از قصورم یا غیر آن از من بر دل، سنگین نگاشتید به محبت و دوستی پاک نمایید و به دریایی دلهای پاک تان ببخشایید.
همگی شما عزیزان را به خداوند بزرگ و متعال می سپارم و آرزوی شادکامی و بهروزی همگان را از خداوند منان آرزو دارم.
امید که در همه ی امور مادی و معنوی ، موفقیت رفیق راهتان و نتیجه همدلی و اتحاد در برابر مشکلات به کامتان باشد.
 خدایا چنان کن سرانجام کار                 تو خشنود باشی و ما رستگار

کلید واژه ها: خدمات بهداشت معاونبهداشتی رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی


( ۳ )

نظر شما :