دکترجواد نظری با ارسال نامه ای از رئیس و معاونین محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر خداحافظی نمود.

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۰ کد : ۱۱۸۳۰ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۶۳۳
دکترجواد نظری با ارسال نامه ای از رئیس و معاونین محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر خداحافظی نمود.

ضمن عرض سپاس و قدردانی از الطاف شما دوستان و همکاران گرامی، از خداوند متعال نعمات بی کران و استمداد و پشتیبانی برای شما عزیزآن آرزومندم , در این مجال پایانی از رئیس و  معاونین محترم دانشگاه علوم پزشکی اراک که در سخت‌ترین روزها اینجانب را همراهی نمودند، تقدیر نمایم.
روزها و ماه‌های که شیوع پاندمی بیماری کووید 19 در کشور عزیزمان فراز و  نشیبی را در بهداشت و سلامت عموم جامعه بوجود آورد که در این مسیر دشوار و پیچیده، اگر همراهی و مدیریت خوب و دلسوزانه ریاست محترم دانشگاه وجود نداشت، به تنهایی حفظ سلامت و آرامش عموم جامعه ناممکن و این مسیر قابل عبور نبود.
از این رو از رئیس دانشگاه، معاونین توسعه و منابع انسانی،  معاون درمان، غذا و دارو، آموزش ، تحقیقات و پژوهش ، دانشجویی و سایر اعضا و اساتید محترم هیئت علمی که در این مسیر پر فراز و نشیب، همگام اینجانب بوده و متعصبانه و با درایت در این مسیر همراهیم کردند و با دشواری و سختیهای موجود در حال ارائه خدمات بوده و کماکان در این مسیر در تلاش هستند تقدیر و تشکر می‌نمایم.
راهتان پرنشاط و پر از سرزندگی باد.
به امید آنکه در این ایام هرآنچه که از قصورم یا غیر آن از من بر دل، سنگین نگاشتید بروبید و به دریایی دلهاتان ببخشاید.
همگی شما عزیزان را به خداوند بزرگ و متعال می سپارم و آرزوی شادکامی و بهروزی همگان را از خداوند منان آرزو دارم.
امید که در کارهایتان، موفقیت رفیق راهتان باشد و نتیجه همدلی و اتحاد در برابر مشکلات به کامتان.

کلید واژه ها: معاون بهداشتی کووید 19


نظر شما :