سخنان دکتر جواد نظری معاون بهداشتی در مراسم تودیع و معارفه، ۲۴ شهریور ماه

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۲:۲۵ کد : ۱۱۸۳۱ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۸۰۷
سخنان دکتر جواد نظری معاون بهداشتی در مراسم تودیع و معارفه، ۲۴ شهریور ماه

کار تیمی رمز موفقیت و پیشبرد اهداف در حوزه بهداشت
 
معاون سابق بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: رسیدن به موفقیت ها و نتیجه دادن اقدامات در ادارات به خصوص دانشگاه علوم پزشکی و به ویژه در حوزه بهداشت تنها با کار تیمی نتیجه خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی ، دکتر جواد نظری در جلسه تکریم و معارفه خود افزود: دانشگاه علوم پزشکی و معاونت ها و واحدهای زیرمجموعه ی آن، با تصمیمات ریاستی و ریاست بازی، کار به جایی نمی‌برند و خدا را شکر در دانشگاه علوم پزشکی اراک، کارگروهی و تیمی حرف اول را زده و می زند.

وی اظهار داشت: چهار سال پیش که به عنوان معاونت بهداشت دانشگاه انتخاب شدم برای خود سه هدف عمده با محور انجام درست کارها، تعیین کردم.

وی تاکید کرد: خدا را شاکرم تا حدودی به اهداف و برنامه هایی که در زمان تصدی این پست داشته‌ام با کار تیمی و کار گروهی و تلاش شبانه‌روزی همه همکاران این حوزه، رسیده و شرمگین نیستم.

دکتر نظری در ادامه خاطرنشان کرد: داشتن غیرت و تعصب به مجموعه تحت اداره و پیگیر امورات بودن و همچنین داشتن علم انجام آن امور به همراه رعایت انصاف و عدالت از جمله موارد مهم مدیریتی به خصوص در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و حوزه‌های بهداشت و درمان است.

وی از رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک و همچنین اعضای هیات رییسه برای همراهی و کمک رسانی و به سرانجام رساندن بسیاری از برنامه‌ها و اهداف این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین از همه همکاران ستادی و مستقر در شهرستانها و شبکه های بهداشت و درمان در سراسر استان به خاطر همدلی و همراهی خوبی که نتیجه آن رسیدن به توفیقات و موفقیت های نسبی شد، نیز تشکر کرد.

دکتر نظری در ادامه یادآور شد: پیگیری برای تکمیل ساختمان معاونت که در حال حاضر به پیشرفت خوبی رسیده، اصلاح ساختار نیروی انسانی، ساماندهی و پیگیری شاخص ها، ساماندهی بازدیدها، اخذ مجوز برای تجهیزات پی سی آر، کسب رتبه کشوری در طرح ملی کنترل فشار خون و اتفاقات خوب در حوزه کنترل ویروس کرونا در زمان شروع این ویروس با توجه به تلاش‌های فراوان همکاران این حوزه و همکاری سایر واحدها، از جمله مهمترین اقدامات دوران مسئولیت اینجانب بوده است.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای دکتر علیمحمدی معاون جدید بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک، از همه همکاران و واحدها خواست همچنان مثل سابق با همدلی و وحدت حوزه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک را به جایگاه اصلی خود در سطح کشور برسانند.
 

کلید واژه ها: معاون بهداشتی کرونا ویروس


نظر شما :