۱۵۲ نفر از کادر دانشگاه علوم پزشکی اراک به کرونا مبتلا شدند

۲۷ مهر ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۳ کد : ۱۲۶۵۵ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۴۵۹
۱۵۲ نفر از کادر دانشگاه علوم پزشکی اراک به کرونا مبتلا شدند

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک  نیز گفت: ۱۵۲ نفر کادر درمان استان شامل پزشک، پرستار، همکار ستادی، اداری و بهداشت به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

دکتر «علی علیمحمدی» افزود: هفته گذشته یک هزار و ۴۸ نفر  مبتلا به بیماری ناشی از ویروس کرونا شناسایی شدند که ۱۹۲ نفر بستری و ۸۶۵ نفر سرپایی مداوا شدند.

وی اظهار داشت: ۶۰ فوتی هفته گذشته در استان شامل ۳۸ نفر در اراک، یک مورد دلیجان، چهار مورد فراهان، ۱۱ مورد شازند، ۲ مورد کمیجان، یک مورد محلات و یک مورد خنداب عنوان کرد.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: آزمایش ۶۶ نفر در هفته گذشته در شهرستان خمین مثبت بود که ۴۴ نفر از این تعداد سرپایی و ۲۲ مورد بستری شدند و ۱۶ نفر از مبتلایان این شهرستان زنان خانه دار زیر ۶۰ سال سن بوده و ۱۳ زن خانه دار بالا ۶۰ سال سن داشته‌اند.

وی با بیان اینکه ۵۸ نفر در هفته گذشته در ساوه به علت ابتلا به کووید ۱۹ بستری شدند و ۷۲۲ نفر سرپایی مداوا شدند،   ۱۶ فوتی در این مدت در ساوه گزارش شده که بیشترین افراد درگیر در سنین یک تا ۹ سال سه نفر، ۱۰ تا ۱۹ سال سه نفر، ۲۰ تا ۲۹ سال ۵۲ نفر، ۳۰ تا ۳۹ سال ۱۴۸ نفر، ۴۰ تا ۴۹ سال ۲۱۴ نفر، ۵۰ تا ۵۹ سال ۲۹۱ نفر، ۶۰ تا ۶۹ سال ۱۵۹ نفر، ۷۰ تا ۷۹ سال سن ۶۰ نفر و ۸۰ تا ۸۹ سال سن ۱۷ نفر گزارش شده است.

کلید واژه ها: ویروس کرونا کووید 19


نظر شما :