اصناف باید ابلاغیه ها را به اتحادیه های صنفی اعلام بدارند

۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶ کد : ۱۳۱۰۰ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۶۱
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از طریق دبیرخانه کمیته پدافند زیستی ممنوعیت ارائه خدمات گروه های شغلی ۲ و ۳ و ۴ به کلیه اصناف و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.
اصناف باید ابلاغیه ها را به اتحادیه های صنفی اعلام بدارند

به گزارش روابط عمومی، دکتر علی علیمحمدی در گفتگوی تلفنی با خبر ۱۶ صدای استان مرکزی، بیان کرد: به کلیه رستوران ها و مراکز پخت و پز غذا ابلاغ شده است که در این دوران محدودیت کرونا، خدمات آنها فقط به صورت بیرون بر باشد.
وی افزود: به سایر مراکز از جمله آرایشگاه های زنانه، آموزشگاه های فنی و حرفه‌ای، مساجد، موزه ها، قهوه خانه ها و ... از طریق هر صنف و نهاد مربوطه ابلاغیه ها و ممنوعیت ها اعلام شده است که امیدواریم با رعایت این دستورالعمل ها بتوانیم شاهد مهار و کنترل ویروس باشیم.
وی تاکید کرد: در این دوران محدودیت کرونایی، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و همچنین عرضه دخانیات اکیداً ممنوع می باشد.
دکتر علیمحمدی در خصوص آمار ۲۴ ساعت اخیر مبتلایان کرونایی در استان مرکزی، گفت: در ۲۴ ساعت اخیر ۲۹۶ مورد جدید به کرونا شناسایی شدند که از این میان ۵۹ مورد در بیمارستان‌ها بستری و ۲۳۷ نفر خدمات را به صورت سرپایی دریافت نمودند و تا منفی شدن آزمایش به صورت قرنطینه در منزل باید باشند، همچنین متأسفانه ۱۴ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته اعلام شده که به این ترتیب تعداد متوفیان به عدد ۹۳۲ مورد می‌رسد.
وی در پایان تصریح کرد: وضعیت بیمارستان‌های استان مرکزی بحرانی بوده و کماکان افزایش بستری و روند مبتلایان در استان صعودی بوده که در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در اواخر آبان و آذرماه وضعیت استان مرکزی بسیار بحرانی تر از آنچه می شود که می پنداریم.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: پروتکل های بهداشتی معاونت بهداشتی


نظر شما :