پیام تبریک دکتر علیمحمدی و رییس مرکز بهداشت استان مرکزی بمناسبت گرامیداشت روز مادر و زن

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۱:۲۶ کد : ۱۴۹۴۰ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۶۵۸
دکتر علیمحمدی زنان را در نقش مادر و همسر در کانون خانواده، فعال اجتماعی در جامعه و بازار کار؛ پیشگامان جدی خودمراقبتی و حفاظت از اعضای خانواده و جامعه در پیشگیری از بیماری کرونا دانست.
پیام تبریک دکتر علیمحمدی و رییس مرکز بهداشت استان مرکزی بمناسبت گرامیداشت روز مادر و زن

پیام تبریک معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت استان مرکزی به مناسبت روز زن
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن پیامی ارسال نمود. در این پیام ضمن اشاره به فضایل حضرت فاطمه (س) و بر بهره گیری از معنویت وجود آن حضرت این روز فرخنده را تبریک گفت.
 
بسمه تعالی
▫️بی تردید انتخاب میلادحضرت فاطمه (س) به عنوان روز زن ، تکریم و احترام نسبت به زن و مادر است. بزرگداشتی افتخار آمیز و مسوولیت آفرین و نیز فرصتی که در این "آینه خدای نما"بنگریم و"فاطمی شدن" را به مجاهدت طلب کنیم و بااخلاق بهشتی دختر پیامبر(ص) شبیه تر گردیم.

▫️دکتر علی علیمحمدی زنان را در نقش مادر و همسر در کانون خانواده، فعال اجتماعی در جامعه و بازار کار؛ پیشگامان جدی خودمراقبتی و حفاظت از اعضای خانواده و جامعه در پیشگیری از بیماری کرونا دانست.
▫️در دوران شیوع پاندمی کووید ۱۹ زنان با گشاده‌رویی و اراده‌ای قوی در بخش‌های مختلف حوزه بهداشت و درمان  شبانه‌روز در مقابله با بیماری کرونا در تلاش بوده و هستند و نقش مهم و حیاتی در این زمینه برعهده دارند.
 ▫️کادر بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا کار جهادگونه و مشقت باری متحمل شدند و بهترین هدیه به جامعه سلامت رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. 
▫️اینجانب میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم اخلاق و قله رفیع فضائل صدیقه کبری،حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر و سالروز ولادت بنیانگذار جهموری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را به همکاران گرامی و خانواده های محترمشان تبریک عرض نموده و سلامت و دوام توفیق همه بانوان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی اراک بالاخص همکاران شاغل در حوزه بهداشت، را به برکت نام مقدس حضرت مرضیه طاهره (س) از پیشگاه خداوند سبحان آرزو می نمایم.

کلید واژه ها: کووید 19 معاون بهداشتی


( ۱ )

نظر شما :