گسترش بیماری در منطقه نیم‌ور بسیار نگران کننده است

۰۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۳ کد : ۱۵۳۰۹ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۵۴
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: ۸۰ درصد از بیماران کووید۱۹ در این شهرستان مربوط به شهر نیم‌ور است.
گسترش بیماری در منطقه نیم‌ور بسیار نگران کننده است

به گزارش روابط عمومی، دکتر مهدی قلیچ‌خانی با اشاره به اینکه گسترش بیماری در منطقه نیم‌ور بسیار نگران کننده است، بیان کرد: عادی ‌انگاری و غفلت از رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب شیوع چهارم بیماری کووید ۱۹ خواهد شد.
وی افزود: تالارهای این شهر در هفته گذشته تعطیل شد و طرح ضربتی بازرسی مرکز بهداشت از تمام صنوف با شدت بیشتری اجرا می شود و محل کار اصناف در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، با دستور دادستان مهر و موم می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: سه هزار و ۱۶۷ آزمایش تشخیص کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون در این شهرستان انجام شده است.
دکتر قلیچ خانی گفت: با انجام این آزمایش‌ها ۸۹۷ بیمار کووید ۱۹ شناسایی شدند که ۲۶۳ نفر از آنان در بیمارستان امام خمینی(ره) محلات بستری شدند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات یادآور شد: دیگر بیماران به شکل سرپایی و قرنطینه در منزل روند بهبودی را طی کردند و متاسفانه ۵۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در محلات جان خود را از دست دادند.
وی تصریح کرد: با وجود مشاهده ویروس کرونای انگلیسی در استان های همجوار مرکزی، تاکنون هیچ موردی از این ویروس در محلات مشاهده نشده است.
وی در پایان گفت: رعایت موازین بهداشتی، فاصله‌گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک از سوی مردم، اصناف و صاحبان کسب و کار تا شکست کامل ویروس کرونا ضروری است.

کلید واژه ها: پروتکل های بهداشتی کرونا فاصله گذاری فیزیکی


نظر شما :