پیام تسلیت معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی به مناسبت درگذشت دکتر علی اصغر فرازی

۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴ کد : ۱۵۹۰۴ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۶۹۱
دکتر علی علیمحمدی، معاون بهداشتی در پیامی درگذشت دکتر علی اصغر فرازی، استاد پیشکسوت گروه آموزشی عفونی دانشگاه علوم پزشکی اراک را تسلیت گفت.
پیام تسلیت معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی به مناسبت درگذشت دکتر علی اصغر فرازی

به گزارش روابط  عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، متن پیام به شرح زیر است:
️▪️خبر درگذشت همکار ارجمند و گرانقدر، جناب آقای دکتر علی اصغر فرازی، استاد پیشکسوت گروه آموزشی عفونی موجب تاسف و تالم گردید. 
️▪️بی شک ایثار و تلاش وصف ناشدنی ایشان  بویژه در این ایام که با کوششی مضاعف درحال مقابله با ویروس منحوس کرونا و نجات جان هموطنان عزیز بودند بر کسی پوشیده نیست؛ کوششی سخت، اما متعهدانه که پرسنل حوزه سلامت ، بویژه در خط مقدم مقابله با کرونا، سختی‌های آن را به جان می‌خرند تا مدافع سلامت جامعه باشند.
️▪️یک عمر تلاش عالمانه و متعهّدانه استاد فقید و عالیقدر مرحوم آقای دکتر علی اصغر فرازی در عرصه پزشکی و تحقیق در خصوص بیماریهای عفونی همراه با کوشش‌های خالصانه و بی بدیل ایشان در تربیت دانشجویان، یادگارهای ماندگار این استاد فرهیخته در حافظه علمی و دانشگاهی کشور است که همیشه زنده خواهد ماند.
▪️فقدان این استاد ارزشمند را به خانواده محترم ایشان، جامعه پزشکی، شاگردان پرتلاش و دانشگاهیان گرامی، تسلیت عرض نموده، از خداوند منان برای آن استاد فقید، غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده گرامی آن مرحوم صبر و اجر مسئلت می نمایم.

کلید واژه ها: کرونا بیماریهای عفونی تسلیت


نظر شما :