پیام تبریک معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی به مناسبت آغاز سال جدید

۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۰ کد : ۱۶۰۲۰ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۲۰
دکتر علیمحمدی در پیامی ضمن ادای احترام به شهدای عرصه سلامت، در آستانه فرارسیدن عید نوروز باستانی و آغاز سال نو، تبریک و تهنیت صمیمانه خود را تقدیم به پزشکان و کارکنان گرامی دانشگاه، به‌ویژه همکاران معاونت بهداشت و مراکز تحت پوشش داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، عزت و کامیابی را برای ایشان آرزومند است.
پیام تبریک  معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی به مناسبت آغاز سال جدید

بسم رب الخالق الربیع

به نام او که زمین را مدور آفرید و فصل ها را پدید آورد و در گردش هر فصل حکمتی قرار داد و بر هر حکمتی هزاران پند برای آدمی آورد.

شاید یکی از والاترین حکمت ها و پندهایی که خداوند در گردش فصل های سال قرار داده، این باشد که هر چیز دنیوی و متعلق به دنیا در گذر است و هیچ چیزی برای ماندن و بقاء وجود ندارد به جز آن تاثیری که در مدت حضور بر محیط خود داشته ایم و پند دیگری که بر ما می دهد این است که به آنچه ماندنی نیست، دل نبندیم.

در سال 1399 به لطف خداوند و با تلاش یکایک همکاران عزیزم، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک در جهت سیاست توسعه عدالت در سلامت، ارتقای آموزش، خدمت رسانی به آحاد جامعه و ارتقای سلامت جامعه گام های بلندی برداشت و به موفقیت های چشمگیری در کشور نائل شد.

سالی که گذشت نیز مانند هر سال دیگری، سرشار بود از تلخی ها و شیرینی ها، فراز و فرودهای فراوانی با خود به همراه داشت، سالی که در ماه‌های پایانی آن شکل‌گیری جبهه مقاومت سلامت در برابر یکی از بزرگ‌ترین تهدیدهای سلامت بشری را شاهد بودیم و جهاد برای حمایت از سلامت جامعه را نظاره‌گر شدیم که بدون شک جهاد سلامت همه همکارانم برگی زرین در تاریخ ایران اسلامی و ایرانیان را رقم خواهد زد.

 کشور ما از اسفند ماه سال 98 دچار مهمانی ناخوانده به نام کروناویروس شد که سلامت، آسایش و اقتصاد ما را درگیر خود نموده است، شما همکاران عزیز و دلسوز بنده در جای جای استان پهناورمان درگیر مبارزه با بیماری کرونا هستید و همگان شاهد خدمات و تلاش ‌های خالصانه شما همچون همیشه بوده و هستند و البته کشور ما انشاالله از این چالش نیز عبور خواهد نمود.

شکایت از رنج‌ها و خستگی‌هایمان را برای بعد از جشن پیروزی مدافعان سلامت موکول می‌کنیم، اینک موسم فصل بهاران شده، بهاری متفاوت‌تر از هرسال، بهاری که تنها با در خانه ماندن و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی می‌تواند برای ما، فرزندان ما و بزرگ‌ترهای ما بهاری واقعی و سبز باشد.

از شما تقاضا دارم در مسیر کنترل این بیماری تلاش های ستودنی خود را در ایام نوروز امسال ادامه داده تا با یاری خداوند و یاری یکدیگر هر چه زودتر سایه آرامش و سلامت را بر سر تک تک افراد خانواده بزرگ استان مرکزی بگسترانیم.

در پایان از خداوند متعال در سال جدید، برای تمامی هموطنان، هم استانی ها، همکاران، دانشجویان و تمامی فعالان عرصه سلامت و بهداشت و درمان، سالی سرشار از سلامتی و شادمانی را آرزومندم و امیدوارم بتوانیم در جهت ارتقای سلامت جامعه گام های بلندتری را برداریم.

کلید واژه ها: معاونت بهداشت کرونا ویروس مدافعان سلامت


نظر شما :