پیام تبریک معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی بمناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ، ۵ فروردین ماه

۰۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۵ کد : ۱۶۰۶۳ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۳۹۲
۱۱ شعبان مصادف است با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و این روز در تقویم روز جوان نام گرفته است. روز جوان روزی است که به پاسداشت این قشر عظیم از جامعه نامگذاری شده است. بخشی از جامعه که با توجه به مشکلات فراوان قلب تپنده کشور را تشکیل می‌دهند.
پیام تبریک معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی بمناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ، ۵ فروردین ماه

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی ، معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر و روز جوان پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

جوانی، رفعتی از اوج و کرانه ای از سبزینه های تلاش و کوشش و کشش است.

جوانی فرصتی است که بر خلاف بسیاری از فرصت های دیگر، تنها یک بار در اختیار همه قرار می گیرد و چون به انجام خویش برسد، هرگز امکان تکرار نخواهد داشت. پس «فرصت جوانی»، طلایی ترین فرصت ها و ناب ترین موهبت هاست.

11 شعبان مصادف است با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و این روز در تقویم روز جوان نام گرفته است. روز جوان روزی است که به پاسداشت این قشر عظیم از جامعه نامگذاری شده است. بخشی از جامعه که با توجه به مشکلات فراوان قلب تپنده کشور را تشکیل می‌دهند. 

جوان را باید درک کرد، باید فهمید، باید شناخت و باید زیر پای او پله‌ای شد تا بالا رود.  بالا رفتن او ارتقا همه جامعه است رشد و بالندگی کشور را در پی دارد و در آخر مایه افتخار و سربلندی همه خواهد شد.

جوانان مانند سایر اقشار جامعه می‌توانند در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و فرهنگ‌سازی‌ در موضوعات مرتبط با ویروس عملکرد موثری داشته ‌باشند. افتخار آفرینی های خواهران و برادران جوان در طول تاریخ،حماسه های بی نظیری را خلق کرده است و اینک در روزهایی که ایران عزیز و استان ما، تحت الشعاع شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است،برگ افتخار دیگری در کارنامه درخشان جوانان استان با نقش آفرینی ارزنده در مواجهه هوشمندانه جهت پیشگیری از شیوع کرونا ثبت شده است.

در همین راستا با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و اپیدمی آن در سراسر جهان روز جوان سال 1400 با شعار " جوانان پیشرو در کنترل بیماری کرونا" نامگذاری گردیده است.

کشور ما جوانان بی نظیری دارد جوانانی که لیاقت و شایستگی خود را در هشت سال دفاع مقدس به رخ همه کشیدند. جوانی که تمام امکانات خود را رها کرد و برای دفاع از کشورش به جنگ رفت.

جوانان امروزی فرزندان همان دیروزی‌ها هستند پس می‌توان روی آن‌ها نیز حساب کرد همانگونه که بارها توانایی‌های خود را نشان داده‌اند.

ضمن عرض شادباش ویژه به مدیران ، کارکنان و دانشجویان جوان و با استعداد از این بهانه استفاده می کنم که تاکید کنم دانشگاه و کشور بر قدرت جوانی، تفکر و تعهد روزافزون شما عزیزان تکیه کرده است. ان شاءالله که با تمام توان به رسالت خطیر خویش در قبال خود، خانواده و کشورتان متوجه و متعهد خواهید بود و دست خادمان و مدافعان جوان سلامت استان در حوزه بهداشت و درمان که در مراکز بهداشتی و درمانی فعالیت می کنند، را به گرمی فشرده و موفقیت همگان را از خداوند منان خواهانم.

سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی عشق محمد بس است و ال محمد

روزتان مبارک

کلید واژه ها: ویروس کرونا معاون بهداشت


نظر شما :