نصب برنامه نرم افزارهوشمند (اپلیکیشن موبایل فیت آسا ) mobile  health درتلفن همراه (سیستم اندروید)

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۳ کد : ۱۷۰۳۵ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۴۷۱
نظر به این که توجه به اهمیت فعالیت بدنی و ورزش در تقویت سیستم ایمنی و دستگاه قلبی تنفسی، پیشگیری و کنترل بیماریهای غیرواگیر تآثیرگذارمی باشد. به همین منظور وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی توصیه به نصب و استفاده از نرم افزارفیت آسا نموده است.
نصب برنامه نرم افزارهوشمند (اپلیکیشن موبایل فیت آسا ) mobile  health درتلفن همراه (سیستم اندروید)

دکتر میرشفیعی گفت: سبک زندگی شهری و متعاقب آن پاندمی کووید 19 و توصیه ها و اقدامات پیشگیرانه ازبیماری کووید19، باعث کاهش چشمگیر میزان فعالیت بدنی و بروز بیماری های مزمن و غیرواگیر مانند چاقی، دیابت، فشار خون و بیماری های قلبی عروقی وسرطان شده است.

وی بیان کرد: نظر به این که توجه به اهمیت فعالیت بدنی و ورزش در تقویت سیستم ایمنی و دستگاه قلبی تنفسی، پیشگیری و کنترل بیماریهای غیرواگیر تآثیرگذارمی باشد. به همین منظور وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی توصیه به نصب و استفاده از نرم افزارفیت آسا نموده است.

رئیس گروه بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشت عنوان نمود:  نصب برنامه نرم افزارهوشمند (اپلیکیشن موبایل فیت آسا ) mobile  health درتلفن همراه (سیستم اندروید)باید ازطریق ذیل انجام پذیرد:

1- ارسال عدد100 به شماره پیامک  1000654توسط کاربر و دریافت لینک دانلود اپ در پاسخ به پیامک ارسالی و دانلود آن

2- با مراجعه به کافه بازاراپلیکیشن موبایل فیت آسا را به صورت کاملا رایگان نصب و استفاده کنند. (اپiosدر حال طراحی است. پس از تکمیل، اطلاع رسانی خواهد شد.)

 

کلید واژه ها: کووید۱۹ فیت آسا


( ۱ )

نظر شما :