۲۵۰ نفر از کارشناسان بهداشتی بر روند برگزاری انتخابات نظارت کردند

۰۱ تیر ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۵ کد : ۱۸۱۷۲ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۳۲۶
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مرکز بهداشت استان(۱۳۰نفر) با همکاری هلال اهمر(۱۲۰ نفر) بر روند برگزاری انتخابات و پروتکل های بهداشتی نظارت داشتند.
۲۵۰ نفر از کارشناسان بهداشتی بر روند برگزاری انتخابات نظارت کردند

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، دکتر علی علیمحمدی همچنین در خصوص آخرین اخبار از واکسن کرونا در استان نیز بیان کرد: تاکنون 72 هزار دز واکسن نوبت اول در استان تزریق شده است و از این تعداد نزدیک به 14 هزار و 250 نفر نیز دز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند که به خاطر بدعهدی و کارشکنی ها و ظلمی که به ملت ایران وارد می کنند، خلاء 20 روزه ای در تزریق واکسن در استان صورت گرفت که با ورود محموله واکسن سینوفارم، این واکسیناسیون از سر گرفته شد.

وی افزود: حدود 15 هزار دز واکسن، در این مرحله تحویل داده شده که در استان و شهرستان های مختلف تقسیم کرده ایم و مقرر شده در شهرستان ها نیز واکسن یادآور را تزریق کنند.

وی تاکید کرد: 58 هزار نفر در نوبت دوم در انتظار واکسن هستند، که بسیاری از آنها واکسن های آسترازنکا، اسپوتنیک و سینوفارم را تزریق نموده اند که با پیگیری های صورت گرفته تا حد امکان همان واکسن و در صورت کمبود، واکسن کو برکت را جایگزین مرحله دوم این افراد می کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس موجودی این سهمیه ظرف سه روز آینده تمام افراد فراخوان شده را واکسینه می کنیم و امیدواریم تا اواخر هفته، یک سهمیه دیگر نیز به استان اختصاص یابد.

وی گفت: پیش بینی می کنیم تا اواسط تیرماه، با تولید انبوده واکسن برکت، مشکل کمیت واکسن در کشور و استان تا حد زیادی حل شود و کندی سرعت قبل نیز جبران و دانشگاه علوم پزشکی مجددا به یکی از دانشگاه های پیشرو در کشور تبدیل شود.

کلید واژه ها: واکسن کرونا معاون بهداشتی


نظر شما :