سرپرست مرکز بهداشت شهر اراک خبر داد:

آغاز تزریق دوز یادآور واکسن کرونا از امروز در اراک

۰۱ تیر ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۹ کد : ۱۸۱۷۴ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۷۹۴
حسینی از آغاز تزریق دوز یادآور واکسن کرونا از سی و یکم خردادماه ۱۴۰۰ در اراک خبر داد.
آغاز تزریق دوز یادآور واکسن کرونا از امروز در اراک

«شهریار حسینی» اشاره به شروع تزریق دوز یادآور واکسن سینوفارم در اراک به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: از سی و یکم خردادماه ۱۴۰۰ دوز یادآور و یا مرحله دوم واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال که مرحله اول واکسن سینوفارم را دریافت نموده اند، در سه سالن شهید ساکی، یادگار امام و سالن شهرداری آغاز می شود.

سرپرست مرکز بهداشت شهر اراک با بیان اینکه با توجه به افزایش درجه هوا در حال حاضر واکسیناسیون خودرویی انجام نمی شود، افزود: اما افرادی که به هر دلیل توانایی راه رفتن ندارند، می‌توانند با خودروی شخصی خود به ۳ سالن مذکور مراجعه نمایند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه افراد منتظر تماس یا پیامک مرکز بهداشت جهت تزریق دوز دوم بمانند، بیان کرد: صف های طولانی همچنان بستری مناسب و خطرناک برای انتقال ویروس کرونا هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از ازدحام و صف های طولانی از همشهریان عزیز تقاضا داریم بدون هماهنگی وارد مراکز تزریق واکسن نشوند.

حسینی اضافه کرد: درخواست می شود افرادی به این مراکز مراجعه نمایند که همکاران ما با آنها تماس گرفته اند و نگران دریافت دوز دوم واکسن خود نباشند چرا که در طی روزهای آتی همکاران به ترتیب با گروه های مربوطه تماس خواهند گرفت.

سرپرست مرکز بهداشت شهر اراک خاطر نشان کرد: در حال حاضر تنها سهمیه مربوط به واکسن سینوفارم از وزارتخانه تحویل گرفته شده است و به محض دریافت سهمیه واکسن های دیگر کرونا به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

کلید واژه ها: تزریق واکسن کرونا واکسن استان مرکزی


( ۲ )

نظر شما :