بیمارستان امیر کبیر دوم مقصد بازدید مشترک ایمنی سازه ای و حریق

۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۶ کد : ۱۹۳۳۳ اخبار واحد بهداشت حرفه ای
تعداد بازدید:۴۶۲
سه شنبه ۱۹ مردادماه بیمارستان امیر کبیر دوم مقصد بازدید مشترک ایمنی سازه ای و حریق توسط بازرسان مرکز بهداشت استان، مرکز بهداشت اراک، بازرس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اراک و کارشناسان سازمان آتش نشانی اراک بود.
بیمارستان امیر کبیر دوم مقصد بازدید مشترک ایمنی سازه ای و حریق

به گزارش روابط عمومی گروه سلامت کار مرکز بهداشت استان مرکزی ؛  مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان مرکزی با بیان این خبر افزود: پاندمی کرونا سبب شده که بیمارستانهای استان بیش از ظرفیت تعریف شده زیر بار پذیرش بیمار قرار بگیرند.

مهرعلی گفت: استفاده از تمام ظرفیت بیمارستان ایجاب می کند تا تمام بخش ها از منظر ایمنی سازه ای و حریق مورد بازدید و پایش قرار گیرند.

وی تصریح کرد: به همین منظور در جلسه ای مشترک که به همت گروه سلامت کار مرکز بهداشت استان مرکزی برگزار شد با دعوت از بازرسین اداره کار و کارشناسان سازمان آتش نشانی سلسله بازدید هایی از بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه با هدف بررسی ایمنی سازه ای، حریق و بهداشت حرفه ای در دستور کار این گروه قرار گرفت.

مهرعلی گفت: بازدید امروز در جهت بررسی نقاط ضعف موجود در بیمارستانها و ایجاد حساسیت در مدیریت بیمارستان با هدف جلوگیری از حوادث احتمالی با حضور بازرسان مرکز بهداشت اراک و استان و با همیاری بازرس اداره کار و سازمان آتش نشانی اراک صورت گرفت.

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان مرکزی در پایان تصریح کرد: تا پایان تابستان سال جاری تمامی بیمارستانهای سطح استان مورد بازدید مشترک ایمنی سازه ای و حریق قرار می گیرند.

کلید واژه ها: بازدید مشترک بیمارستان امیر ک


نظر شما :