مرداد سهمگین کرونا در استان مرکزی

۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۲ کد : ۱۹۴۲۷ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۳۸۹
در هفته چهارم تعداد موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی بالغ بر ۵۱۵۶ مورد بوده است که این رقم با ۷ درصد کاهش نسبت به هفته سوم روبرو شد.
مرداد سهمگین کرونا در استان مرکزی

مرداد سهمگین کرونا در استان مرکزی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک طبق روال مرسوم جلسات ستاد مدیریت بیماری کرونا به بیان آمارها و ارقام و مقایسه تعداد مبتلایان و غیره در هفته های گذشته پرداخت.

به گزارش روابط عمومی ،دکتر علی علیمحمدی در این نشست گفت : در هفته چهارم تعداد موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی بالغ بر ۵۱۵۶ مورد بوده است که این رقم با ۷ درصد کاهش نسبت به هفته سوم روبرو شد.

او افزود : موارد سرپایی با هشت درصد کاهش از ۴۹۹۸ به ۴۶۰۶ مورد رسید و موارد بستری نیز با کاهش ۰.۴ درصد، ۵۵۰ نفر گزارش شد.

وی با اشاره به افزایش ۲۷ درصدی موارد فوتی در هفته چهارم نسبت به هفته سوم مردادماه، افزود: ۳۹ فوت هفته سوم به ۴۷ مورد در هفته چهارم رسید.

علیمحمدی تعداد موارد رپید تست انجام شده در استان مرکزی را تاکنون ۱۶۷ هزار و ۳۴۲ مورد عنوان کرد که از این میزان ۱۸ درصد تست ها مثبت اعلام شد.

وی در پایان تاکید کرد : کنترل و مدیریت این موج که نسبت به موج های قبلی بسیار سهمگین تر است،نیازمند همکاری و همراهی سایر دستگاه خدمات رسان،دولتی و غیر دولتی است

 

 

کلید واژه ها: رپیدتست بیماری کرونا


نظر شما :