گروه سلامت کار مرکز بهداشت استان مرکزی برگزار کرد:

نشست توجیهی با دانشکده بهداشت و انجمن صنفی کارگران ساختمانی

به منظور استفاده از ظرفیت دانشجویان در کارگاههای ساختمانی
۰۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۲ کد : ۲۲۷۲۴ اخبار واحد بهداشت حرفه ای
تعداد بازدید:۳۶۵
نشست توجیهی با دانشکده بهداشت و انجمن صنفی کارگران ساختمانی جهت بهره گیری از پتانسیل دانشجویان بهداشت حرفه ای در واحد کارآموزی، ۲۹ آذر ماه در سالن جلسات مرکز بهداشت استان مرکزی برگزار شد.
نشست توجیهی با دانشکده بهداشت و انجمن صنفی کارگران ساختمانی

به گزارش روابط عمومی گروه سلامت کار مرکز بهداشت استان مرکزی ؛ نشست توجیهی با دانشکده بهداشت و انجمن صنفی کارگران ساختمانی جهت بهره گیری از پتانسیل دانشجویان بهداشت حرفه ای در واحد کارآموزی، با حضور مدیر گروه سلامت محیط و کار دانشگاه، مدیر گروه سلامت کار دانشکده بهداشت، مسئول انجمن کارگران ساختمانی استان، رئیس گروه و کارشناس برنامه  بهداشت حرفه ای در کارگران ساختمانی معاونت بهداشت دانشگاه   29 آذر ماه در سالن جلسات مرکز بهداشت استان مرکزی برگزار شد.

 وجود  جمعیت  17 هزار و 500 نفری کارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان مرکزی که 9 هزار نفر آن مربوط به کلانشهر اراک می باشد و نرخ بالای حوادث ناشی از کار در کارگاههای ساختمانی ایجاب می کند از ظرفیت دانشجویان  حداقل در امر آموزش این قشر زحمتکش استفاده نمود.

در این جلسه بعد از استماع نظر کارشناسان و صاحب نظران مقرر شد تا با سازمانهای مربوطه جهت تسهیل در انجام این مهم مکاتبه شود و دانشجویان در قالب نیروی طرحی و یا قرارداد معین به کمک مراکز بهداشت بشتابند.

کلید واژه ها: کارگران ساختمانی دانشجویان بهداشت حرفه ای


نظر شما :