پیش بینی افزایش موارد ابتلا در هفته آینده

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۴ کد : ۲۵۳۸۴ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۱۶
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پیش بینی می کنیم طی هفته ِ آتی نیز موارد ابتلا به کرونا در استان افزایشی باشد.
پیش بینی افزایش موارد ابتلا در هفته آینده

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، دکتر علی علیمحمدی بیان کرد: پس از اتمام تعطیلات نوروز و پایان یافتن مسافرت ها و دید و بازدید های مرسوم سال نو، همانطور که پیش بینی می شد، متاسفانه شاهد موارد ابتلا، مراجعه، بستری و حتی مرگ  ناشی از کووید ۱۹ هستیم.
وی افزود: این روند افزایشی به گونه ای است که در مورد موارد ابتلا نسبت به گذشته بیش از 50 و 45 درصد هم در موارد بستری در مقایسه با هفته ی گذشته رشد داشته است.
وی تاکید کرد: انتظار داریم مردم استان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص تکمیل واکسیناسیون کوشاتر باشند چراکه همچنان پس از گذشت این مدت از شیوع این همه گیری و بیماری، بهترین راه برای کاهش آمار و خسارات، رعایت بهداشت و ایمن کردن بدن و جامعه با واکسن است.
دکتر علیمحمدی در ادامه با اشاره به اینکه پیش بینی می کنیم طی هفته آتی هم شاهد افزایش موارد باشیم، گفت: همکاران حوزه سلامت تمام تلاش خود را می کنند تا از شدت انتشار ویروس و بیماری بکاهند، اما این مهم دست یافتنی نیست مگر با همراهی و همکاری مردم و برخی مسئولان و دست اندرکاران.

کلید واژه ها: پروتکل های بهداشتی معاون بهداشت کووید 19


نظر شما :