پیام تبریک رئیس گروه سلامت کار بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۷ کد : ۲۵۷۷۱ اخبار واحد بهداشت حرفه ای
تعداد بازدید:۴۸۵
پیام تبریک رئیس گروه سلامت کار بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

همانطور که مستحضر هستید روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای در واقع یک فعالیت سالیانه بین المللی برای نهادینه کردن کار سالم و ایمن در سرتا سر جهان است. بی­ شک « روز جهانی بهداشت حرفه ای » را می توان فرصت مغتنمی برای بیان اهمیت، جایگاه رفیع  و سهم بی بدیل بهداشت حرفه ای در تحقق توسعه ی پایدار دانست. این روز باید آئینه تلاش ارزنده و صادقانه خواهران و برادران بزرگوار عرصه سلامت محیط کار در سرتاسر کشور و استان باشد. تلاش و مجاهدتی که سلامت شاغلین و کارگران را در رسیدن به جامعه ی سالم و توسعه ی پایدار تضمین می کند. سازمان بین المللی کار(ILO) شعار روز جهانی ایمنی وبهداشت حرفه ای در سال 2022 را   «با همکاری همدیگر، فرهنگ ایمنی و سلامت مثبتی را بسازیم» در نظر گرفته است.

امیدوارم با تاکید بر " توسعه همکاری و تأمین فرهنگ ایمنی و سلامت با رویکرد مدیریت مشارکتی ، همکاری ، تعامل و هماهنگی بین بخشی فعال و اثر بخش، محیط کار ایمن و سالمی از طریق جلب مشارکت های اجتماعی (دولت، کارفرمایان و کارگران) و توسعه اقدامات پیشگیرانه و آموزش همگانی سلامت ایجاد نماییم.

با مشارکت فعال و همه جانبه می‌توانیم بر بحران های بهداشتی و ریسک های ایمنی و بهداشت حرفه ای در محیط های کاری و کارگاهی غلبه بکنیم و یک محیط کار ایمن، شاداب و سالمی داشته باشیم.

اینجانب بر خود وظیفه می دانم فرا رسیدن روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای را به همه تلاشگران عرصه سلامت، همکاران خودم در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، مسئولین بهداشت حرفه ای کارخانجات و شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روز افزون همه عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت نمایم. 


نظر شما :