بررسی شاخص های بهداشتی

۰۸ آذر ۱۴۰۱ | ۲۲:۱۲ کد : ۳۰۹۱۸ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۳۴۸
جلسه بررسی شاخص های بهداشتی شهرستان محلات در سالن جلسات مرکز بهداشت شهرستان برگزار گردید.
بررسی شاخص های بهداشتی

به گزارش وب دا مرکزی، چهارمین جلسه بررسی شاخص های حوزه بهداشت در شهرستان با حضور معاون بهداشت، معاون فنی، رئیس گروه ها، مدیر گروه ها و کارشناس مسوولان معاونت بهداشتی و مدیر شبکه بهداشت و کارشناسان متناظر شهرستان محلات در روز سه شنبه مورخ 8 آذر ماه از ساعت 8 لغایت 14 در سالن جلسات شبکه بهداشت برگزار گردید.

در این جلسه کارشناسان شهرستانی به ارائه گزارش شاخص های اختصاصی برنامه در شهرستان و مقایسه پیشرفت آن با اهداف دانشگاهی پرداختند و در پایان هر اراِئه رئیس گروه ها ، مدیر گروه ها و کارشناس مسوولان معاونت بهداشتی پس از استماع گزارش نقاط قوت و ضعف شاخص ها را بیان و راهکارهای جهت ارتقاء شاخص ها مطرح نمودند.

 دکتر علیمحمدی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: رویکرد معاونت بهداشتی و کارشناسان و مدیران گروه ها این است که به واحدهای محیطی کمک بشود. بهرحال کمک کردن لازمه اش این است که خود واحد محیطی هم فعل خواستن را داشته باشد و اگر یکی از دو طرف به نوعی بی تفاوت یا کم فعالیت باشد شاید به نحو مطلوب نتیجه را بدست نیاوریم.

ایشان خطاب به رئیس شبکه بهداشت بیان کرد: ما شش ماه یکبار پایش های درون سازمانی را انجام می دهیم  و شما ماهی یکبار این کار را در جلسه کارشناس مسوول ها انجام دهید و از فرآیندها، شاخص های مورد نظر و وظایف محول شده پرس و جو شود، قطعا ما هم حمایت خواهیم کرد. در رویکردهای متفاوت شاخص های بهداشتی چه در بحث درمانی و چه بحث برون سازمانی و همه این موارد می تواند تاثیر بگذارد.

 
گیتا نادری،خبرنگار وبدا مرکزی،معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک

کلید واژه ها: معاون بهداشت


نظر شما :