نشست هم اندیشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

۲۲ آذر ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۳ کد : ۳۱۲۳۷ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۸۲
جلسه هم‌اندیشی در خصوص اجرای بهتر مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور مدیران گروه سلامت خانواده و مادران معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی روز سه شنبه مورخ ۲۲ آذر ماه در بیمارستان تامین اجتماعی شازند برگزار شد.
نشست هم اندیشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

به گزارش وب دا مرکزی، با توجه به بحران جمعیت و چالش های پیش رو و ضرورت اجرایی نمودن قانون جوانی جمعیت، جلسه هم اندیشی اجرای مطلوب برنامه های درون بخشی و برون بخشی قانون جوانی جمعیت با حضور دکتر نظری مدیر گروه سلامت خانواده ، حمزه لوئیان رییس گروه مادران معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک و دکتر مولایی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شازند در بیمارستان تامین اجتماعی برگزار شد.


در این جلسه قوانین مصوب وزارت بهداشت ودرمان در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، اهداف برنامه جمعیت، سیاست های جمعیتی و شاخص های مرتبط  بیان گردید .


در ادامه راهکارها و  پیشنهاداتی در خصوص اهمیت فرهنگ سازی و رفع دغدغه‌ها و چالش‌های فراروی اهداف و برنامه‌های جوانی جمعیت ارائه شد و کارشناسان دیدگاهها و نقطه‌نظرات خود را مطرح نمودند.


در پایان از بخشهای بلوک زایمان و بخش زنان جهت هم افزایی در ارجاع مادران باردار بمنظور استفاده از تسهیلات درمانی در بخش LDR بازدید شد و از همکاران مامای فعال مراکز بهداشتی شهرستان شازند در امر ارجاع مادران باردار تقدیر بعمل آمد.

کلید واژه ها: قانون جوانی جمعیت


نظر شما :