جلسه پایش شاخص های بهداشتی شهرستان فراهان، سالن جلسات بیمارستان فرهنگ خسروانی، ۲۷ دی ماه

۲۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۵ کد : ۳۱۹۴۱ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۲۱۴
پنجمین جلسه پایش شاخص های حوزه بهداشت در شهرستان ها با حضور معاون بهداشت، معاون فنی، رئیس گروه ها، مدیر گروه ها و کارشناس مسوولان معاونت بهداشتی و مدیر شبکه بهداشت و کارشناسان متناظر شهرستان فراهان در روز سه شنبه مورخ ۲۷ دی ماه از ساعت ۸ لغایت ۱۵ در سالن جلسات بیمارستان فرهنگ خسروانی برگزار گردید.
جلسه پایش شاخص های بهداشتی شهرستان فراهان، سالن جلسات بیمارستان فرهنگ خسروانی، ۲۷ دی ماه

به گزارش وبدا مرکزی، دکتر خدابنده رئیس شبکه بهداشت شهرستان فراهان گفت: در مورد پایش ها و ارزیابی عملکرد پرسنل علاوه براینکه ما کمیت را در نظر بگیریم باید ارتقای کیفی شاخص های بهداشتی را در نظر داشته باشیم. برنامه ریزی که انجام می دهیم مختصر و مفید باشد و آن چیزی که قابل اجرایی است به همه ارائه بدهیم.

دکتر اسماعیلی معاون فنی مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: هدف ما از این دور برنامه پایش اولا عرض خداقوت و خسته نباشید به همه همکاران شهرستان است که زحمت می کشند و خیلی نگذشته است از اینکه برنامه مدیریت سنگین اپیدمی کرونا را پشت گذاشتیم و هنوز هم به معنای کامل تمام نشده است .

ایشان بیان نمود: باید به سرعت خودمان را پیدا بکنیم و به وضعیت عادی و ارائه خدمات جاری خودمان بپردازیم. لازم بود یک دور از شهرستان ها پایش به عمل بیاید برخی شرستانها توسط تیم وزارتی به همراه همکاران مرکز بهداشت استان به نوعی پایش شدند برخی شهرستان ها در برنامه کشوری نبود و قرار شد به صورت استانی پایش انجام بشود که شهرستان فراهان آخرین شهرستان از این گروه بود .

معاون فنی مرکز بهداشت استان مرکزی عنوان کرد: در واقع به نوعی یک دور از تمام شهرستان های استان پایش بعد از پایش امروز انجام می شود. همکاران شهرستان برنامه های خودشان و برنامه های را که انجام داده اند بیان می کنند و بعد مدیر یا رئیس گروه مربوطه در معاونت بهداشتی نظرات خود را در خصوص ارائه آن خدمات بیان می کنند.

در این جلسه کارشناسان شهرستانی به ارائه گزارش شاخص های اختصاصی برنامه در شهرستان و مقایسه پیشرفت آن با اهداف دانشگاهی پرداختند و در پایان هر اراِئه رئیس گروه ها ، مدیر گروه ها و کارشناس مسوولان معاونت بهداشتی پس از استماع گزارش نقاط قوت و ضعف شاخص ها را بیان و راهکارهای جهت ارتقاء شاخص ها مطرح نمودند.


گیتا نادری،خبرنگار وبدا مرکزی، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک

کلید واژه ها: معاونت بهداشتی ارزیابی عملکرد شاخص های بهداشتی


نظر شما :