همایش بزرگ شکوه مادری

۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۰ کد : ۳۱۹۵۲ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۹۱
این همایش در روز چهارشنبه مورخ ۲۸ بهمن ماه با حضور جمعی از مادران خانه دار و شاغل با همکاری مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری مرکزی و دانشگاه علوم پزشکی اراک ( معاونت بهداشتی)، شهرداری اراک و جبهه فرهنگی اجتماعی مردمی در فرهنگسرای شهر صنعتی اراک برگزار گردید.
همایش بزرگ شکوه مادری

به گزارش وبدا مرکزی، هدف از برگزاری همایش شکوه مادری؛ تکریم جایگاه مادری و همسری و تحکیم بنیان خانواده هوشیار سازی بحران جمعیت بود. با توجه به نیاز کشور به نیروی کار جوان و بالا رفتن جمعیت سالمندی و دشوار بودن اصلاح ساختار و جوان‌سازی مجدد جمعیت، قاعدتاً نیازمند هوشیار سازی بدنه حاکمیتی و مردمی می باشد.

مردمی کردن و قرار دادن مردم و دولت در کنار هم در جهت تحقق جوان سازی جمعیت تسریع در تحقق اهداف است و استفاده از ظرفیتهای مردمی ، فرهنگ سازی و اهمیت نقش خانواده و جمعیت، نقش مردم و حاکمیت در تحول و ترکیب جمعیت ، تبیین قانون جوانی جمعیت، هوشیارسازی بحران جمعیت، حقوق و مطالبه گری و بیان مسائل مهم جمعیتی از دیگر موارد مطرح شده در همایش بود.

مراسم با اجرای تواشیح گروه بانوان با تاکید بر مقام شامخ مادری و تقدیر و تشکر از فعالین حوزه جمعیت مردمی و حاکمیتی با اهدای کادو و لوح تقدیر به اتمام رسید.

 

گیتا نادری،خبرنگار وبدا مرکزی، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک

کلید واژه ها: جایگاه مادری بحران جمعیت شکوه مادری


( ۳ )

نظر شما :