معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی در آستانه فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیامی صادر کرد.

۲۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۸ کد : ۳۲۳۹۱ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۶۴
متن پیام دکتر علی علیمحمدی به شرح زیر است؛ باسمه تعالی مرحبا طایر فرخ‌پی فرخنده‌مقام خیر مقدم! چه خبر؟ دوست کجا؟ راه کدام؟ یارب این قافله را لطف ازل بدرقه باد که ازو خصم به‌دام آمد و معشوقه‌ بکام (حافظ)
معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی در آستانه فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیامی صادر کرد.

به گزارش وبدا مرکزی، معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: طلیعه‌ی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام آور تحوّلی بزرگ در تاریخ ایران و نوید بخش مبارزات و مجاهدت های ملّتی است که با اراده ای آهنین و قلب هایی با اخلاص به رهبری پیشوایی فرزانه و حکیمی یگانه، حضرت امام خمینی (ره)، طومار ستم و سلطنت را درهم پیچید و فصلی تازه و حیاتی دوباره در دفتر تاریخ پرشکوه این سرزمین، رقم زد. این ایّام، روزهایی خالده در ذاکره‌ی ملّت و نقطه عطفی در خاطره‌ی تاریخ، خواهد بود و ابهّت و عظمت آن در سراسر گیتی، خواهد درخشید. برخود لازم می دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی امام راحل امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس، فرا رسیدن یوم ا... ۲۲ بهمن را خدمت تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند بزرگ خواهانم که ما را در پاسداشت این نعمت الهی و دستاوردهای انقلاب که به حقّ انفجار نور و هدایت بود، یاری فرماید و ما را در سایه‌ی نعمت ولایت و زعامت امام خامنه‌ای (مُدَّ ظِلّه الوافر)، موفّق بدارد؛ ان شاء الله.

 

گیتا نادری، خبرنگار وبدا مرکزی، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک

کلید واژه ها: معاون بهداشتی مجاهدت های ملّتی انفجار نور


نظر شما :