همایش انتخاب سازمان برتر در زمینه هوشمندسازی و الکترونیکی نمودن فرایندهای سازمانی

۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۱ کد : ۳۳۲۳ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۶۷۲
همایش انتخاب سازمان برتر در زمینه هوشمندسازی و الکترونیکی نمودن فرایندهای سازمانی

همایش انتخاب سازمان برتر در زمینه هوشمندسازی و الکترونیکی نمودن فرایندهای سازمانی

در همایش انتخاب سازمان برتر در زمینه هوشمندسازی و الکترونیکی نمودن فرایندهای سازمانی که با همت شرکت آیکن در مورخ سه شنبه دوم بهمن ماه 97 در شهر اصفهان برگزار گردید، دانشگاه علوم پزشکی اراک با طرح " طراحی و پیاده سازی فرم الکترونیک پایش " که به پیشنهاد معاون بهداشتی و طراحی فرم توسط همکاران حوزه فناوری دانشگاه صورت گرفت در زمره سازمان های برتر قرار گرفت و تلاش مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و کارشناسان بخش اتوماسیون اداری مورد تقدیر قرار گرفت.

لازم به ذکر است در این همایش بهترین فرم ها و فرایندهای پیاده سازی شده توسط  بیش از 120 سازمان دولتی و خصوصی مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفت.

فرم پایش با استقبال و رضایتمندی همکاران محترم معاونت بهداشتی واقع شده و در سال 97 تعداد 1220 نمونه از این فرم توسط همکاران تکمیل شده و به عنوان گزارش بازدید ارائه شده است.این فرم مورد استقبال همکاران معاونت های مختلف نیز قرار گرفته است و برای حوزه های دیگر نیز طراحی گردیده است.

این فرم شامل فیلدهای نام و نام خانوادگی پایش کننده، تاریخ پایش، نام واحد پایش کننده، شهرستان مورد پایش، مراکز بازدید شده در شهرستان مذکور، همراهان پایش کننده، افراد و گروههای که مورد پایش قرار گرفته اند، توضیحات، نقاط قوت، نقاط ضعف، پیشنهادات، موارد نیازمند پیگیری فوری، امضاءهای مورد نیاز، اقدامات اصلاحی توسط واحد مورد پایش می باشد.

همچنین گزارشات مورد نیاز مدیران و کارشناسان از فرم مذکور جهت مسئولین ادارات معاونت بهداشتی و نیز مدیران مراکز بهداشتی شبکه ها با قابلیت تعریف سطوح مختلف دسترسی تعریف گردیده است.

کلید واژه ها: فرایندهای سازمانی هوشمندسازی


نظر شما :