پیام تبریک دکتر علیمحمدی بمناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۱ کد : ۳۳۸۲۱ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۲۲۹
دکتر علیمحمدی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی در پیامی روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای را تبریک گفت.
پیام تبریک دکتر علیمحمدی بمناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

دکتر علیمحمدی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی در پیامی روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای را تبریک گفت.

        به گزارش وب دا مرکزی، در متن پیام دکتر «علی علیمحمدی» آمده است: شعار " محیط کار ایمن و بهداشتی، حق اساسی نیروی کار" از سوی سازمان بین المللی کار برای سال جاری انتخاب شده است، لیکن ایجاد محیط کار ایمن و سالم فقط با مشارکت فعال کارکنان دولتی، و خصوصی، کارفرمایان و کارگران امکان پذیر بوده و از طریق گفتگو و همکاری اجتماعی قابل دسترسی است وهمه اعضاء موظفند با حسن نیت و مطابق با قوانین و اصول و حقوق اساسی به نیروی کار احترام بگذارند.

هشتم اردیبهشت ما 1402 مصادف با 28 آوریل 2023 میلادی، روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای، روز تقدیر از تلاشگرانی است که پر از مهر و امید و با سربلندی و سخت کوشی و روحیه خستگی‌ناپذیر در هر شرایطی، رسالت سنگین حفظ سلامت شاغلین را که زیربنای توسعه اقتصادی پایدار کشورند بر دوش می کشند. جهادگرانی که با تمام توان خود در این راه کوشیده و با تلاشی مضاعف در مسیر سلامت شاغلین بویژه سلامت جامعه کارگری، دست از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.

امیدواریم تمامی نهادهای مرتبط، در کنار هم بتوانند با توجه به شعار امسال و به کار بستن استراتژی های لازم، در ارتقای کمی و کیفی حفظ و تامین سلامت شاغلان تلاش نموده و نسبت به تأمین محیط کار ایمن و سالم از طریق مشارکت های اجتماعی (دولت، کار فرمایان و کارگران) و همچنین شناسایی قابلیت های بالقوه سلامت و توسعه اقدامات پیشگیرانه، افزایش تاب آوری سیستم های ایمنی و بهداشت حرفه ای در برابر بحران ها، اهتمام نمایند.

اینجانب وظیفه خود می دانم ضمن تبریک فرا رسیدن هشتم اردیبهشت، روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای، از تلاش های شبانه روزی مهندسان بهداشت حرفه ای، پزشکان طب کار و دیگر دست اندکاران این عرصه، تقدیر و تشکر نمایم و از خداوند منان، صحت، سلامتی و توفیق روزافزون این عزیزان را مسالت دارم.

کلید واژه ها: محیط کار کار ایمن ایمنی بهداشت جهانی ایمنی بهداشت روز جهانی ایمنی بهداشت بهداشت حرفه سلامت حرفه


( ۱ )

نظر شما :