پیام تبریک رئیس گروه سلامت کار بمناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۸ کد : ۳۳۸۲۳ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۲۷۰
مهندس دارابی رئیس گروه مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس گروه سلامت کار بمناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

به گزارش وب دا مرکزی، متن پیام رئیس گروه مهندسی بهداشت حرفه ای بشرح ذیل می باشد:

 هشتم اردیبهشت ماه مصادف با 28 آوریل از سوی سازمان بین المللی کار (ILO) بعنوان روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای نامگذاری شده است.

روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای در بردارنده مضامینی فراتر از یک روز مناسبتی بوده و فرصت مغتنمی است برای فعالان حوزه صنعت ، جامعه کارگری و کارفرمایی تا بر روی جنبه های مهم ایمنی و بهداشت حرفه ای که هر ساله بعنوان شعار این روز توسط سازمان بین المللی کار اعلام می گردد تمرکز نموده و همچنین از تلاش ها و مجاهدت های مسئولین و کارشناسان ایمنی و بهداشت حرفه ای که در حفظ و ارتقای سلامت شاغلین و کارگران زحمت می کشند، تشکر و قدردانی گردد.

سازمان بین المللی کار شعار روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای را در سال 2023                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             « محیط کار ایمن و بهداشتی، ‌حق اساسی نیروی کار» در نظر گرفته است.

امیدوارم با رعایت استانداردها و الزامات ایمنی و بهداشت حرفه ای از طریق جلب مشارکت های همه جانبه سازمان ها، تشکل ها، کارفرمایان و کارگران با رویکرد مدیریت مشارکتی و همکاری بین بخشی، بتوانیم محیط های کاری ایمن و بهداشتی که مورد تأکید سازمان بین المللی کار است، ایجاد نماییم.

بی شک با مشارکت شرکای اجتماعی و تعامل و همکاری  کارفرمایان و کارگران می توان از حوادث و بیماری های شغلی پیشگیری نموده و در حفظ و ارتقای سلامت شاغلین گام های موثری برداشت.

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای به همه تلاشگران عرصه سلامت، از زحمات و تلاش خالصانه مهندسین بهداشت حرفه ای بویژه همکاران خودم در مجموعه علوم پزشکی اراک، مسئولین بهداشت حرفه ای کارخانجات و سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی قدردانی نموده و برای همه عزیزان آرزوی تندرستی و بهروزی دارم.

 

گیتا نادری، خبرنگار وب دا مرکزی- معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک

جمعه 8 اردیبهشت ماه 1402

کلید واژه ها: بهداشت ایمنی بهداشت جهانی ایمنی بهداشت روز جهانی ایمنی بهداشت بهداشت حرفه حرفه ایمنی بهداشت حرفه جهانی ایمنی بهداشت حرفه ایمنی جهانی ایمنی


نظر شما :