پیام تبریک دکتر جواد نظری معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک بمناسبت روز جهانی بهداشت

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۰:۳۷ کد : ۳۵۵۰ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۱۱۶
پیام تبریک دکتر جواد نظری معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک بمناسبت روز جهانی بهداشت

‍ دکتر نظری معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز جهانی بهداشت ، پیام تبریکی برای تمامی پرسنل بهداشتی دانشگاه ارسال نمود
 متن پیام بدین شرح است :
                                             بسمه تعالی

همکاران عزیز و گرامی ، بدینوسیله روز هجدهم فروردین ، روز جهانی بهداشت را به شما تلاشگران خستگی ناپذیر عرصه سلامت ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و آروزی توفیق روز افزون ،سلامتی و موفقیت در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید مزین شده است را از خداوند متعال خواستارام . 
هفتم آوریل مصادف با هجدهم فروردین ماه به عنوان روز جهانی بهداشت نام نهاده شده است. روز سلامت اندیشان عرصه ملی و پیام آوران سلامت را بر تمامی کارکنان بهداشت تبریک و شادباش عرض می نمایم.
بی شک زبان قاصر است در تقدیر از تلاش جهاد گونه ، فداکاری و ایثار کم نظیر شما عزیزان که بی هیچ چشم داشتی سلامتی را به مردم عزیز سرزمین مان هدیه می دهید و در چه روزهای سخت و طاقت فرسائی ، با گوهر اراده و ایمان ، مادران پر درد این سرزمین را التیام بوده اید و چه بسیار دردمندان بی درمان را مرهم و تسکین ، آنچه شما با گامهای استوارتان بخصوص در برنامه تحول نظام سلامت به انجام رسانده اید یارای بیان نیست و با هیچ جمله ای شرح بیان نتوان گفت . تنها میتوان به این جمله بسنده نمود که دست مریزاد و اجرتان با یگانه پروردگاری که پنهان و پیدا را می داند .

 


( ۲ )

نظر شما :